Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε η StockApps.com, η συνδυασμένη κεφαλαιοποίηση των Wyndham Hotels and Resorts, Choice Hotels International, Marriott International, Intercontinental Hotels Group και Hilton Worldwide Holdings (οι πέντε μεγαλύτερες αλυσίδες ξενοδοχείων στον κόσμο) ανήλθε στα $107,8 δις την περασμένη εβδομάδα, σχεδόν 12 δις $ αύξηση YTD.

Hilton & Marriot Hotels αυξήθηκαν κατά 8,8 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021

Το 2020 ήταν ίσως το πιο δύσκολο έτος για την ξενοδοχειακή βιομηχανία εδώ και δεκαετίες. Παρόλο που τα ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο εφάρμοσαν αυξημένα μέτρα ασφάλειας και υγιεινής και άνοιξαν με προσοχή για την καλοκαιρινή σεζόν ταξιδιού, όλα έγιναν μάρτυρες κολοσσιαίων εσόδων και πτώσης του κεφαλαίου της αγοράς.

Το πρώτο εξάμηνο του 2021 έφερε μια πολυαναμενόμενη ανάκαμψη, με τα αποθέματα ξενοδοχείων να ξεπερνούν τις τιμές τους πριν από την πανδημία. Ωστόσο, τον Ιούνιο, η μετάλλαξη COVID-19 Delta έφερε φόβους για νέους περιορισμούς και διαταραχές στην παγκόσμια ξενοδοχειακή βιομηχανία, προκαλώντας πτώση των μετοχών ξανά. Παρ ‘όλα αυτά, το ανώτατο όριο αγοράς των μεγαλύτερων αλυσίδων ξενοδοχείων στον κόσμο εξακολουθεί να ανακάμπτει σημαντικά.

Τα στοιχεία του YCharts δείχνουν ότι το ανώτατο όριο αγοράς της Wyndham Worldwide, της μεγαλύτερης αλυσίδας ξενοδοχείων στον κόσμο από τον αριθμό των ξενοδοχείων, ήταν 4,4 δις δολάρια τον Ιανουάριο. Μέχρι τον Ιούνιο, η συνδυασμένη αξία των μετοχών της αμερικανικής εταιρείας, η οποία κατέχει 8.092 ξενοδοχεία, αυξήθηκε στα σχεδόν 7,2 δισεκατομμύρια δολάρια. Αν και ο αριθμός αυτός υποχώρησε στα 6,61 δις δολάρια την περασμένη εβδομάδα, εξακολουθεί να αντιπροσωπεύει αύξηση 2,2 δις δολαρίων YTD.

Το ανώτατο όριο αγοράς της δεύτερης μεγαλύτερης αλυσίδας ξενοδοχείων παγκοσμίως, Choice Hotels International, αυξήθηκε κατά 670 εκατομμύρια δολάρια σε αυτήν την περίοδο, από 5,9 δις δολάρια τον Ιανουάριο σε 6,57 δις δολάρια την προηγούμενη εβδομάδα. Ακολουθεί ο όμιλος Intercontinental Hotels Group με αύξηση κεφαλαίου αγοράς 230 εκατομμυρίων δολαρίων.

Οι στατιστικές δείχνουν ότι η Hilton Worldwide Holdings και η Marriot International ήταν οι μεγαλύτεροι νικητές φέτος, με το συνολικό τους όριο αγοράς να αυξάνεται κατά 8,8 δις δολάρια τους τελευταίους επτά μήνες. Τον Ιανουάριο, η συνδυασμένη αξία των μετοχών της Marriot International ανήλθε στα $ 42,8 δις μετά την άνοδο στα 47,4 δισεκατομμύρια δολάρια τον Ιούνιο, ο αριθμός αυτός υποχώρησε στα 46,7 δισεκατομμύρια δολάρια την περασμένη εβδομάδα, εξακολουθώντας να είναι σχεδόν 4 δισεκατομμύρια δολάρια αύξηση YTD. Ακολουθεί η Hilton Worldwide Holdings με αύξηση του κεφαλαίου αγοράς 4,9 δις δολαρίων από την αρχή του έτους.

Τα έσοδα της παγκόσμιας ξενοδοχειακής βιομηχανίας θα φτάσουν τα 192,3 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021, 47% κάτω από τα επίπεδα του 2019.

Αν και τα αποθέματα των ξενοδοχείων ανέκαμψαν το 2021, ολόκληρος ο τομέας απέχει πολύ από την ανάκαμψη. Στην πραγματικότητα, τα δεδομένα της Statista δείχνουν ότι θα χρειαστούν άλλα δύο χρόνια για να φτάσει η παγκόσμια ξενοδοχειακή βιομηχανία σε επίπεδα προ-πανδημίας.

Το 2021, τα έσοδα αναμένεται να αυξηθούν κατά 33% ετησίως σε 192,3 δις δολάρια, 47% λιγότερα από το 2019. Ωστόσο, το επόμενο έτος αναμένεται να σημειώσει ακόμη πιο σημαντική ανάπτυξη, με τα ξενοδοχεία παγκοσμίως να παράγουν έσοδα άνω των 310 δις δολαρίων, ακόμα σημαντικά χαμηλότερα επίπεδα πριν από τον COVID-19.

Το έτος 2023 προβλέπεται να παρουσιάσει έσοδα από πωλήσεις 370,8 δις δολαρίων, ελαφρώς υψηλότερα από τα στοιχεία του 2019. Μέχρι το τέλος του 2025, ολόκληρος ο τομέας αναμένεται να φτάσει την αξία των 462,4 δις δολαρίων.

Οι στατιστικές δείχνουν επίσης ότι ο αριθμός των χρηστών στον ξενοδοχειακό κλάδο μειώθηκε κατά 60% εν μέσω της πανδημίας, πέφτοντας από 1,1 δισεκατομμύρια το 2019 σε 438,5 εκατομμύρια το 2020. Αν και η Statista προβλέπει ότι ο αριθμός αυτός θα αυξηθεί σε 576,5 εκατομμύρια το 2021, αυτό είναι ακόμα το ήμισυ του επιπέδου προ της πανδημίας.