digitalnews.gr*

hotel-smartphoneΗ εικόνα είναι γνώριμη…
Στην υποδοχή του ξενοδοχείου τουρίστες με βαλίτσες και μπαγκάζια, παιδιά από το χέρι, τσάντες, πορτοφόλια, ταυτότητες ή διαβατήρια. Για τους πιο αφηρημένους δεν λείπουν οι διαπληκτισμοί τύπου: “Μα καλά είναι δυνατόν να ξεχάσεις την ταυτότητά σου; Πως θα κάνουμε check in τώρα;” “Μα σου είπα να πάρεις το τσαντάκι μου από το τραπέζι”…. Ξενοδοχουπάλληλοι στα όρια νευρικής κρίσης, να συμπληρώσουν τα στοιχεία των επισκεπτών, να σκανάρουν ταυτότητες, να βρουν τα κλειδιά, πού είναι τα κλειδιά τα έχει η καθαρίστρια, τα άφησε ο προηγούμενος, ή μήπως τα πήρε μαζί του ως ενθύμιο;;; Και η ουρά να μεγαλώνει, η καθυστέρηση να κορυφώνεται και η πρώτη εντύπωση του επισκέπτη για το ξενοδοχείο να στρεβλώνεται ανούσια.

Σε μια εποχή που η τεχνολογία έχει διεισδύσει αποφασιστικά σε όλες τις εκφάνσεις της καθημερινότητάς μας, είναι πράγματι τραγελαφικές οι παραπάνω εικόνες.

Με τη χρήση μίας νέα εφαρμογής των smartphones, που υιοθετήθηκε πρόσφατα από μεγάλους ξενοδοχειακούς ομίλους, όπως η HILTON και η STARWOOD, καταργήθηκε χρήση κλειδιών στα δωμάτια και οι επισκέπτες μπορούν να εισέρχονται σε αυτή με μια απλή κίνηση, χρησιμοποιώντας μόνο το smartphone τους.

(*) Διαβάστε το υπόλοιπο άρθρο στο: digitalnews.gr