Το λογισμικό Hotel Feedback αλλάζει όσα είχαμε συνηθίσει για τις κριτικές των πελατών για τα ξενοδοχεία
Η επαναστατική μέθοδος συλλογής κριτικών της Hotel Feedback – μέσα από το Wi-Fi – αλλάζει όσα είχαμε συνηθίσει για τις κριτικές των πελατών για τα ξενοδοχεία, καθώς πλέον οι ξενοδόχοι μπορούν να δουν σε πραγματικό χρόνο τις κριτικές από επώνυμους πελάτες και να γνωρίζουν ακόμα και τον αριθμό δωματίου ή σουίτας, που διαμένουν.
Πρόκειται για ένα καινοτόμο λογισμικό το οποίο επιτρέπει την επικοινωνία του ξενοδοχείου με τους πελάτες του, μέσω WiFi. Ο πελάτης συνδέεται στο WiFi και το σύστημα ζητάει το email και το όνομα του και αμέσως μετά εμφανίζονται προσφορές και προτάσεις, που το ξενοδοχείο έχει ορίσει. Πριν αναχωρήσει ο πελάτης εμφανίζονται ερωτήσεις, για να αξιολογήσει τη ποιότητα των υπηρεσιών, που του προσφέρθηκαν. Πρόκειται ουσιαστικά για μια μέθοδο συλλογής κριτικών των πελατών του ξενοδοχείου, κατά τη διάρκεια της διαμονής τους.
Αυτό που κερδίζει το ξενοδοχείο είναι:
– βάση δεδομένων με τα email πελατών του
– στατιστικά με τις κριτικές τους, πριν αναχωρήσουν από το ξενοδοχείο
– σε περίπτωση αρνητικής βαθμολογίας ο υπεύθυνος θα ενημερωθεί άμεσα, ώστε να προλάβει τον πελάτη πριν την αναχώρησή του
– προώθηση, μέσα από την ίδια μέθοδο, κάποιων ενημερώσεων, προσφορών, προτάσεων, που το ίδιο το ξενοδοχείο θέλει να προωθήσει.
Η εταιρία μέσα σε ένα χρόνο έχει ξεπεράσει τα 100 ξενοδοχεία σε Ελλάδα, Κύπρο, Τουρκία και Παρίσι. Έχει συγκεντρώσει 25.000 reviews, ενώ εγγεγραμμένους πελάτες ξενοδοχείων έχει πάνω από 70.000
Στόχος της εταιρίας είναι οι συνεργασίες με στρατηγικούς συνεργάτες, όπως ταξιδιωτικούς πράκτορες, αλυσίδες ξενοδοχείων και ενώσεις ξενοδοχείων, ώστε αξιόπιστα και σε πραγματικό χρόνο, να ενημερώνονται οι ξενοδόχοι και οι επισκέπτες.