Το ‘City Guides’, το νέο feature του Facebook φέρνει την αλλαγή στην οργάνωση των κρατήσεων και των εξόδων των χρηστών του. Όπως τα Google Trips και TripAdvisor, το Facebook συλλέγει πληροφορίες για το χρήστη και τους φίλους και, ανάλογα με την περιοχή στην οποία βρίσκεται, ή την περιοχή που θέλει να επισκεφτεί, όχι μόνο κάνει προτάσεις, αλλά δίνει και τη δυνατότητα κρατήσεων.

Το γνωστό μέσο κοινωνικής δικτύωσης δοκιμάζει ακόμα το Facebook City Guides σε μερικούς iOS και Android χρήστες, παρέχοντας πληροφορίες για αξιοθέατα, εκδηλώσεις, εστιατόρια και πολλά άλλα, που μπορεί να ενδιαφέρουν το χρήστη. Αν και το νέο χαρακτηριστικό παρατηρήθηκε για πρώτη φορά το Δεκέμβριο, τις τελευταίες μέρες τεστάρεται σε ευρύτερο αριθμό χρηστών, χωρίς, ωστόσο, να γνωρίζουμε πότε η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη για όλους.

Αυτό που προκαλεί ανησυχία στη βιομηχανία του τουρισμού, όμως, δεν είναι ότι το City Guides κάνει προτάσεις, αλλά κυρίως ότι επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν κράτηση σε κάποια ξενοδοχεία και εστιατόρια, και να στείλουν μήνυμα και να επικοινωνήσουν με άλλα ξενοδοχεία, εστιατόρια αλλά και να οργανώσουν εκδρομές και tour σε αξιοθέατα, όλα μέσω της πλατφόρμας του Facebook.

Για παράδειγμα, τα ξενοδοχεία Aria Resort & Casino στο Λας Βέγκας και το Eliot Hotel στη Βοστώνη είναι μόνο μερικά στα οποία οι χρήστες μπορούν να πατήσουν “Book Now” στην εφαρμογή του Facebook και να κάνουν κράτηση απευθείας στο ξενοδοχείο μέσω του λογαριασμού τους.