Καθώς οι ταξιδιωτικές συνήθειες των μαζών επανεξετάζονται, τα προγράμματα αφοσίωσης πελατών αναμένεται να αναβαθμιστούν. Αυτός είναι ένας τομέας, ανάμεσα σε πολλούς άλλους, όπου οι επαγγελματίες φιλοξενίας επενδύουν στην τεχνολογία και οι έξυπνες λύσεις αναμένεται να γίνουν μέρος του νέου φυσιολογικού.

Τα προγράμματα επιβράβευσης αποσκοπούν στο να ενθαρρύνουν την επιστροφή των επιχειρήσεων χωρίς να αποξενώσουν τους πελάτες για πρώτη φορά ή να δώσουν υπερβολική έμφαση στα διαφορετικά επίπεδα παροχών επισκεπτών. Στο παρελθόν, τα check-in για κινητά προορίζονταν γενικά για μέλη προγραμμάτων επιβράβευσης. Τώρα, αυτή η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει στην επίτευξη των στόχων του προγράμματος επιβράβευσης με πιο προσαρμοσμένες προσφορές.

Μια εξατομικευμένη εφαρμογή επισκεπτών μπορεί να προσφέρει διαφορετικά επίπεδα διαμονής. Τα μέλη των προγραμμάτων ανταμοιβών θα μπορούσαν να δουν χώρους κράτησης επιλογών για την πισίνα, να αποκτήσουν πρόσβαση σε διαφορετικές ταχύτητες διαδικτύου και να λάβουν έγκαιρες ειδοποιήσεις για περιορισμένες προσφορές σε υπηρεσίες σπα. Οι επιλογές και οι προτιμήσεις τους θα μπορούσαν να καταγραφούν ως δεδομένα και να κοινοποιηθούν στο προσωπικό για να εξατομικεύσουν την επόμενη διαμονή τους.

Καθώς συγκεντρώνουν «ανταμοιβές», θα μπορούσαν να δουν εναλλακτικές τιμές δωματίων μέσω της εφαρμογής και θα μπορούσαν να καταγράψουν τις προτιμήσεις τους για όλες τις επερχόμενες διαμονές. Τα δεδομένα που συλλέγονται μπορούν επίσης να βοηθήσουν τους ξενοδόχους να κατανοήσουν ποιες από τις προσφορές τους έχουν τη μεγαλύτερη επιτυχία, βοηθώντας τους να προσαρμοστούν για να καλύψουν τις ανάγκες παρόμοιων υψηλού επιπέδου επισκεπτών.

Πηγή: hotelmanagement.net