Δείκτες ποιότητας ξενοδοχείων Ελλάδας και ανταγωνιστών για τον Νοέμβριο 2022
GRI Ελλάδας και ανταγωνιστών ανά μήνα
Στον πίνακα 9 καταγράφεται ο γενικός δείκτης ικανοποίησης ανά μήνα της Ελλάδας και των ανταγωνιστών της. Τον Νοέμβριο του 2022, η Ελλάδα κατέχει την πρώτη θέση στο γενικό δείκτη ικανοποίησης (GRI) των ξενοδοχείων με 86,8%. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Κροατία και η Κύπρος με 84,9% αντίστοιχα. Ακολουθούν η Ισπανία με 84,1%, η Ιταλία 83,1% και η Τουρκία με 80,5% ενώ στην τελευταία θέση βρέθηκε η Γαλλία με 78,4%.
Στον πίνακα 10 καταγράφεται ο γενικός δείκτης ικανοποίησης ανά μήνα της Ελλάδας και των ανταγωνιστών της για το 2019.
Δείκτες Ποιότητας Ελλάδας και ανταγωνιστών
Στον πίνακα 11 καταγράφονται οι επιμέρους δείκτες (καθαριότητα, φαγητό-ποτό, τοποθεσία, εξυπηρέτηση, σχέση ποιότητας-τιμής και διασκέδαση) της Ελλάδας και των ανταγωνιστών της για τον Νοέμβριο του 2022.
Στο κριτήριο της καθαριότητας στην πρώτη θέση βρίσκεται η Κύπρος με 91,8% και ακολουθούν η Ιταλία με 91,7% και η Ελλάδα με 90,6%. Στην τέταρτη θέση βρίσκεται η Κροατία και η Ισπανία με 88,7% και ακολουθεί η Τουρκία με 87,7%. Στην τελευταία θέση βρίσκεται η Γαλλία με 83,0%.
Στην κατηγορία φαγητού-ποτού στην πρώτη θέση βρίσκεται η Τουρκία με 84,3% και στη δεύτερη θέση η Κύπρος με 84,2%. Ακολουθούν η Ελλάδα με 82,7% και η Ισπανία με 81,7%. Στην πέμπτη θέση βρίσκεται η Ιταλία με 81,1% ενώ στην τελευταία θέση βρίσκεται η Κροατία με 80,5%.
Στο κριτήριο της τοποθεσίας στην πρώτη θέση βρίσκεται η Τουρκία με υψηλή βαθμολογία 90,4%. Στη δεύτερη θέση η Κύπρος βρίσκεται με 90,3% και ακολουθεί η Ιταλία με 89,7% αντίστοιχα. Η Ισπανία βρίσκεται στην τέταρτη θέση με 89,0%, ακολουθούμενη από την Κροατία με 87,9%. Στις δύο τελευταίες θέσεις βρίσκονται η Ελλάδα και η Γαλλία με 87,3% και 87,1% αντίστοιχα.
Στο κριτήριο της εξυπηρέτησης στην πρώτη θέση βρίσκεται η Ελλάδα με 89,1% και στη δεύτερη η Κύπρος με 88,7%. Στην τρίτη θέση βρίσκεται η Ισπανία με 88,5% και στην τέταρτη η Τουρκία με 87,6%. Ακολουθεί η Ιταλία με 86,9%. Στις δύο τελευταίες θέσεις βρίσκονται η Κροατία με 81,8% και η Γαλλία με 81,3%.
Στην κατηγορία σχέση ποιότητας-τιμής στην πρώτη θέση βρίσκεται η Τουρκία με 86,8% και ακολουθούν η Κύπρος με 86,6% και η Ελλάδα με 85,1%. Στην τέταρτη θέση βρίσκεται η Ιταλία με 83,9% και ακολουθούν η Κροατία και η Ισπανία με 83,2% αντίστοιχα. Στην τελευταία θέση βρίσκεται η Γαλλία με 74,5%.
Στην κατηγορία δωματίου στην πρώτη θέση βρίσκεται η Ιταλία με 87,7% και ακολουθεί η Κύπρος με 85,2%. Στην τρίτη θέση βρίσκεται η Ισπανία με 84,0%, στην τέταρτη θέση η Ελλάδα με 83,7% και στην πέμπτη θέση η Τουρκία με 83,2%. Στις τελευταίες θέσεις βρίσκονται η Γαλλία 78,5% και η Κροατία με 77,5%.
Ως προς τη διασκέδαση, στην πρώτη θέση βρίσκεται η Τουρκία με 85,1% και στη δεύτερη θέση η Κύπρος με 80,2% ενώ οι υπόλοιπες χώρες βρίσκονται κάτω από το 80,0%. Ειδικότερα: Κροατία 78,6%, Ελλάδα 77,2%, Ισπανία 75,9% και Ιταλία 73,7%.
Στον πίνακα 12 καταγράφονται οι επιμέρους δείκτες (καθαριότητα, φαγητό-ποτό, τοποθεσία, εξυπηρέτηση, σχέση ποιότητας-τιμής και διασκέδαση της Ελλάδας και των ανταγωνιστών της για τον Nοέμβριο του 2019.
Δείκτες ποιότητας ξενοδοχείων Ελλάδας ανά κατηγορία αστεριών
GRI ξενοδοχείων Ελλάδας ανά κατηγορία αστεριών ανά μήνα
Τον Νοέμβριο του 2022 ο γενικός δείκτης ικανοποίησης για την Ελλάδα ήταν 86,8%. Τα ξενοδοχεία 5 αστέρων έχουν την υψηλότερη βαθμολογία με 89,0%. Ακολουθούν τα ξενοδοχεία 4 με 86,8% και 3 αστέρων με 86,4% ενώ ο δείκτης ικανοποίησης για τα ξενοδοχεία 1-2 αστέρων διαμορφώθηκε σε 85,4%. (Πίνακας 13).
Στον πίνακα 14 καταγράφεται ο γενικός δείκτης ικανοποίησης ανά μήνα της Ελλάδας ανά κατηγορία αστεριών για το 2019.
Δείκτες ποιότητας Ελλάδας ανά κατηγορία αστεριών
Στον πίνακα 15 καταγράφονται οι επιμέρους δείκτες (καθαριότητα, φαγητό-ποτό, τοποθεσία, εξυπηρέτηση, σχέση ποιότητας-τιμής και διασκέδαση) της Ελλάδας ανά κατηγορία αστεριών για τον Νοέμβριο του 2022.
Στο κριτήριο της καθαριότητας στην πρώτη θέση βρίσκεται η κατηγορία 5 αστέρων με 91,9% και ακολουθεί η κατηγορία 4 αστέρων με 88,5%.
Στην κατηγορία φαγητού-ποτού στην πρώτη θέση βρίσκεται η κατηγορία 5 αστέρων με 85,5% και ακολουθεί η κατηγορία 4 αστέρων με 82,1%.
Στο κριτήριο της τοποθεσίας στην πρώτη θέση βρίσκεται η κατηγορία 5 αστέρων 88,6% και ακολουθεί η κατηγορία 4 αστέρων με 86,3%.
Στο κριτήριο της εξυπηρέτησης στην πρώτη θέση βρίσκεται η κατηγορία 1-2 αστέρων με 91,5% και ακολουθεί η κατηγορία 4 αστέρων με 86,6%.
Στην κατηγορία σχέση ποιότητας-τιμής στην πρώτη θέση βρίσκεται η κατηγορία 5 αστέρων με 86,5% και ακολουθεί η κατηγορία 4 αστέρων με 83,7%.
Στην κατηγορία δωματίου στην πρώτη θέση βρίσκεται η κατηγορία 5 αστέρων με 87,2% και ακολουθεί η κατηγορία 4 αστέρων με 80,8%. Ως προς τη διασκέδαση, στην η κατηγορία 5 αστέρων αξιολογείται με 80,7%.
Στον πίνακα 16 καταγράφονται οι επιμέρους δείκτες (καθαριότητα, φαγητό-ποτό, τοποθεσία, εξυπηρέτηση, σχέση ποιότητας-τιμής και διασκέδαση) της Ελλάδας ανά κατηγορία αστεριών για τον Νοέμβριο του 2019.
Δείκτες ποιότητας ξενοδοχείων Αθήνας – Θεσσαλονίκης και ανταγωνιστικών πόλεων
GRI ξενοδοχείων Αθήνας – Θεσσαλονίκης και ανταγωνιστικών πόλεων ανά μήνα
Στον πίνακα 17 καταγράφεται ο γενικός δείκτης ικανοποίησης της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και των ανταγωνιστικών πόλεων για τον Νοέμβριο του 2022. Η Θεσσαλονίκη και η Αθήνα υπερτερούν έναντι όλων των προορισμών. Ειδικότερα: Αθήνα (85,7%), Θεσσαλονίκη (83,9%), Βαρκελώνη (83,2%), Μπολόνια (81,1%) και Ρώμη (81,0%). Στις τελευταίες θέσεις βρίσκονται, η Κωνσταντινούπολη (80,5%) η Μασσαλία (78,4%) και η Σμύρνη (76,7%).
Στον πίνακα 18 καταγράφεται ο γενικός δείκτης ικανοποίησης της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και των ανταγωνιστικών πόλεων για το 2019.
Δείκτες ποιότητας ξενοδοχείων Αθήνας – Θεσσαλονίκης και ανταγωνιστικών πόλεων
Στον πίνακα 19 καταγράφονται οι επιμέρους δείκτες (καθαριότητα, φαγητό-ποτό, τοποθεσία, εξυπηρέτηση, σχέση ποιότητας-τιμής και διασκέδαση) της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και των ανταγωνιστικών πόλεων για τον Νοέμβριο του 2022.
Στο κριτήριο της καθαριότητας, στην πρώτη θέση βρίσκεται η Θεσσαλονίκη με 93,2%. Ακολουθούν η Ρώμη με 91,9% και η Μπολόνια και η Κωνσταντινούπολη με 91,1%. Ο δείκτης για την Αθήνα διαμορφώθηκε σε 89,3% και για την Βαρκελώνη σε 89,1%. Στην τελευταία θέση βρίσκεται η Μασσαλία με 83,0%.
Στην κατηγορία φαγητού-ποτού η Σμύρνη αξιολογείται με 83,2%. Στο κριτήριο της τοποθεσίας, στην πρώτη θέση βρίσκεται η Θεσσαλονίκη με 94,4% και στη δεύτερη θέση η Κωνσταντινούπολη με 93,3%. Ακολουθούν η Βαρκελώνη με 90,5%, η Ρώμη με 90,3%, η Μπολόνια με 88,7% και η Αθήνα με 87,0%. Στην τελευταία θέση βρίσκεται η Μασσαλία με 87,1%.
Στο κριτήριο της εξυπηρέτησης στην πρώτη θέση βρίσκεται η Θεσσαλονίκη με 95,1% και στη δεύτερη θέση η Κωνσταντινούπολη με 90,7%. Στην τρίτη θέση βρίσκεται η Βαρκελώνη με 88,5%, ακολουθεί η Ρώμη με 87,4% και η Μπολόνια με 86,1%. Ο δείκτης για την Αθήνα διαμορφώθηκε σε 85,6%. Στην τελευταία θέση βρίσκεται η Μασσαλία με 81,3%.
Στην κατηγορία σχέση ποιότητας-τιμής στην πρώτη θέση βρίσκεται η Κωνσταντινούπολη με 88,5% και ακολουθούν η Θεσσαλονίκη με 86,4%, η Ρώμη με 84,9%, η Μπολόνια με 84,7%, και η Αθήνα με 83,8%. Ο δείκτης για τη Βαρκελώνη διαμορφώθηκε σε 82,4% και για την Μασσαλία βρέθηκε σε 74,5%.
Στην κατηγορία δωματίου στην πρώτη θέση βρίσκεται η Θεσσαλονίκη με 91,6%. Ακολουθήσαν χαμηλότερα η Ρώμη με 87,6%, η Κωνσταντινούπολη με 85,7% και η Μπολόνια με 85,5%. Ο δείκτης της Αθήνας διαμορφώθηκε σε 83,4% και της Μασσαλίας μόλις σε 78,5%.
Στον πίνακα 20 καταγράφονται οι επιμέρους δείκτες (καθαριότητα, φαγητό-ποτό, τοποθεσία, εξυπηρέτηση, σχέση ποιότητας-τιμής και διασκέδαση) της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και των ανταγωνιστικών πόλεων για τον Νοέμβριο του 2019.
Πηγή: INSETE Intelligence – Στατιστικό Δελτίο Δεκεμβρίου