Η British Airways αποκάλυψε ότι υπέστη ηλεκτρονική κλοπή δεδομένων στα τέλη Αυγούστου και τις αρχές του Σεπτεμβρίου εν μέσω της περιόδου των διακοπών λόγω ηλεκτρονικής βλάβης, η οποία έχει τώρα διορθωθεί.

Όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της, μεταξύ 21ης Αυγούστου και 5ης Σεπτεμβρίου, παραβιάστηκαν τα προσωπικά και οικονομικά στοιχεία από περίπου 380.000 κάρτες που ανήκουν σε πελάτες που έκαναν κράτηση στην αεροπορική.

Η British Airways ενημέρωσε και την αστυνομία για την κλοπή των δεδομένων αυτών, που όπως τονίζει, δεν περιλαμβάνουν στοιχεία από τα διαβατήρια των πελατών.

Η αεροπορική εταιρεία είναι πιθανό να αντιμετωπίσει αγωγές από πελάτες που υπέστησαν οικονομική ζημία ως αποτέλεσμα απάτης ενώ δεν αποκλείεται να αναγκαστεί να πληρώσει πρόστιμο στην αρμόδια Αρχή.