Tru by Hilton: Νέο brand από την Hilton Worldwide για τους millennials
Η Hilton ανακοίνωσε την εισαγωγή της Tru by Hilton, ενός νέου brand ξενοδοχείων μεσαίας κατηγορίας, που απευθύνεται στους νεότερους ηλικιακά ταξιδιώτες και περιστρέφεται γύρω από τη φιλοσοφία των millennials. Το 13ο brand της εταιρείας, δημιουργήθηκε για τους ταξιδιώτες, που δίνουν έμφαση στην εξατομίκευση και θέλουν ένα περιβάλλον που να ευνοεί τη δημιουργία εμπειριών και αναμνήσεων.
Το όνομα του brand απλό αλλά περιεκτικό, ταυτίζεται με την ειλικρίνεια, τη φιλία και την απλότητα. Ζωηρά χρώματα, παιχνιδιάρικο design και κυκλικά σχήματα, συνθέτουν το image του brand.
Το lobby του κάθε ξενοδοχείου θα βρίσκεται στον 1ο όροφο και θα διαθέτει 257 τετραγωνικά μέτρα ανοιχτού χώρου, ο οποίος θα χωρίζεται σε 4 ζώνες: χαλάρωση, εργασία, φαγητό και παιχνίδι (θα υπάρχουν επιτραπέζια παιχνίδια και μία μεγάλη οθόνη τηλεόρασης).
Τα δωμάτια θα είναι εξοπλισμένα με μεγάλα κρεβάτια, τηλεοράσεις 55 ιντσών, μεγάλα παράθυρα και δωρεάν Wi-Fi.
Στο πρωινό θα προσφέρονται δωρεάν 30 γλυκά και αλμυρά toppings για κουλούρια, βρώμη, ντόνατ και ελληνικό γιαούρτι για να φτιάξει ο επισκέπτης το δικό του πρωινό, ενώ σνακ και ποτά θα είναι διαθέσιμα όλο το 24ωρο.
Οι τιμές θα διαφέρουν ανάλογα με την τοποθεσία, αλλά αναμένεται να είναι κάπου στα 90 – 100 $ ανά διανυκτέρευση. Η εταιρεία αναφέρει ότι 102 ξενοδοχεία (Ατλάντα, Ντάλας, Χιούστον, Σικάγο, Ντένβερ, Πόρτλαντ, Νάσβιλ κλπ.) έχουν ήδη υπογράψει να γίνουν Tru Hotels, ενώ άλλα 30 ξενοδοχεία βρίσκονται σε διάφορα στάδια έγκρισης. Το πρώτο Tru by Hilton έχει προγραμματιστεί να ανοίξει μέχρι το τέλος του έτους.