HOTEL TRENDS 2022: Επανεξέταση Εστιατορίου
Η Covid-19 δημιούργησε την ανάγκη για διαφορετικές ξενοδοχειακές εμπειρίες. Με βάση τη νέα κανονικότητα, ο ορισμός της φιλοξενίας έχει αποκτήσει ένα νέο νόημα, αυτό της άνεσης, της ασφάλειας και της απόδρασης.
Η νέα εποχή του κωρονοϊού έχει αλλάξει τα ταξίδια και ιδιαίτερα το χώρο της φιλοξενίας. Το ξενοδοχείο design αναζητά συνδυασμένες λύσεις σχεδιασμού, ωστόσο είναι σημαντικό οι σχεδιαστές να βρουν τρόπους να πληρούν τα νέα πρότυπα υγιεινής και καθαριότητας, καθώς και να καλύπτονται οι ανάγκες του σύγχρονου ταξιδιώτη. Αυτό απαιτεί δημιουργική σκέψη για το πώς η “διάταξη” και η “επιφάνεια” μπορούν να συνεργαστούν, για μια βέλτιστη εμπειρία επισκέπτη, που να διατηρεί τη φιλοξενία πραγματικά “φιλόξενη”. Είτε πρόκειται για ένα μπουτίκ ξενοδοχείο 30 δωματίων, είτε για μεγάλα ξενοδοχειακά συγκροτήματα 300 δωματίων, η σχεδίαση των εσωτερικών χώρων -ιδίως στη εποχή του κορωνοϊού- αποτελεί ιδιαίτερη πρόκληση για ένα σχεδιαστή!
ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ
Η πανδημία ώθησε πολλά ξενοδοχεία να προσαρμόσουν τις υπηρεσίες Food & Beverage που προσφέρουν. Καθώς ο χώρος στο εστιατόριο του ξενοδοχείου υπολειτουργούσε, έγινε πιο εμφανής η ανάγκη επανεξέτασης της εστιατορικής εμπειρίας σε περιόδους χαμηλής πληρότητας. Πολλά νέα ξενοδοχεία έχουν χωρίσει το ολοήμερο εστιατόριο σε πολλά «micro» εστιατόρια, που μπορούν να λειτουργήσουν ξεχωριστά ή να κλείσουν ανάλογα με την ώρα της ημέρας, για να αποτρέψουν τη μη αποδοτική χρήση του ολοήμερου χώρου φαγητού ή τη χρήση του μόνο κατά τη διάρκεια
του πρωινού.
Η παραδοσιακή τραπεζαρία σε στιλ μπουφέ, περιορίστηκε λόγω του Covid-19, οδηγώντας σε εναλλακτικές στρατηγικές, όπως προσαρμοσμένη υπηρεσία δωματίου για το πρωινό. Πολλά ξενοδοχεία χρησιμοποιούν το εξειδικευμένο εστιατόριο ή το lounge του λόμπι για όσους αναζητούν μια πιο παραδοσιακή εμπειρία πρωινού σε ξενοδοχείο.
Στο μέλλον, αντί να λειτουργούν απλώς ως βολική τοποθεσία για φαγητό μόνο για όσους διαμένουν στο χώρο, περισσότερα εστιατόρια ξενοδοχείων θα θεωρούνται ως πολύτιμοι χώροι, που θα παράγουν έσοδα ανεξάρτητα από το ξενοδοχείο, με μοναδικές ιδέες, μενού και σχέδια, που θα προσελκύουν τόσο τους επισκέπτες του ξενοδοχείου, όσο και τους ντόπιους.
Άρθρο από το Περιοδικό Hotel Design Άνοιξη – Καλοκαίρι 2022, Τεύχος No.30
Μπορείτε να διαβάσετε εδώ το τεύχος:
www.hoteldesign.gr/hotel-design-trends/hotel-design-magazine-and-guide-spring-summer-2022