Ένα “Hotel Concept” έχει σχεδιαστεί γύρω από κάποια βασικά στοιχεία, που καλύπτουν όλες τις πτυχές της επιτυχημένης λειτουργίας του, και τα οποία είναι:
Η ιστορία, οι άνθρωποι, ο χώρος, η ταυτότητα, οι υπηρεσίες και το περιεχόμενο.
Ξεκινώντας από την κεντρική ιστορία, τα στοιχεία αυτά αλληλοσυνδέονται και λειτουργούν δίπλα-δίπλα για να οικοδομήσουν ένα μοναδικό, συνεκτικό σύνολο.

Pet friendly ξενοδοχεία

Καθώς όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες φέρνουν μαζί τους τετράποδους, και όχι μόνο, φίλους τους, τα
ξενοδοχεία φιλικά προς τα κατοικίδια, όπως το εμπορικό brand Kimpton, παρέχουν ειδικές ανέσεις φιλικές προς αυτά, όπως μπολ φαγητού και ειδικά κρεβάτια. Το να φέρνει κανείς μαζί του ένα κατοικίδιο κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού για διακοπές μπορεί να εξακολουθεί να φαίνεται ασυνήθιστο πράγμα για τους περισσότερους ανθρώπους, αλλά σιγά-σιγά γίνεται αντικείμενο σκέψης για τους ιδιοκτήτες που δεν θέλουν να αφήσουν τα ζώα συντροφιάς τους σε έναν φύλακα.

Παραδοσιακά, τα ξενοδοχεία πρέπει να ακολουθούν πρωτόκολλα, ειδικά όσον αφορά στην υγιεινή και στη φιλοξενία όλων των τύπων επισκεπτών. Σε ορισμένες περιπτώσεις, αυτό καθιστά αδιαπραγμάτευτη τη μεταφορά κατοικίδιων στο ξενοδοχείο. Ωστόσο, καθώς αλλάζουν οι καιροί, αλλάζουν και οι στάσεις των καταναλωτών. Εξετάζοντας τα δεδομένα των Google Trends τους τελευταίους 12 μήνες, περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να πάρουν μαζί τα κατοικίδια τους στις διακοπές τους. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, σημειώθηκε αύξηση 157% στις αναζητήσεις στο Google για «ξενοδοχεία φιλικά προς τα κατοικίδια». Γιατί να επιλέξουν τα ξενοδοχεία να προσφέρουν υπηρεσίες φιλικές προς τα κατοικίδια; Γιατί είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για τη δημιουργία πρόσθετων εσόδων. Τα ξενοδοχεία μπορούν να χρεώσουν ένα σταθερό κόστος ανά διαμονή ή να ζητήσουν προκαταβολή για πιθανές ζημιές που μπορεί να προκληθούν. Μπορούν επίσης να προσφέρουν δωμάτια για ιδιοκτήτες κατοικίδιων σε μια premium τιμή, καθώς και υπηρεσίες βόλτας ή ημερήσια φροντίδα κατοικιδίων με επιπλέον χρέωση.

Οι ιδιοκτήτες κατοικιδίων είναι πιο πρόθυμοι να ξοδέψουν χρήματα για τα κατοικίδιά τους. Οι ιδιοκτήτες που είναι κοντά με τα κατοικίδιά τους, είτε για πρακτικούς λόγους, είτε απλώς λόγω συναισθηματικού δεσμού, είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα για τους τετράποδους φίλους τους.

Εάν σκέφτεστε να ανοίξετε τις πόρτες του ξενοδοχείου σας στα κουτάβια, ξεκινήστε να επενδύετε σε εξοπλισμό σίτισης, κουβέρτες για σκύλους και κρεβάτια για σκύλους, υψηλής ποιότητας, μεταξύ άλλων.
Μπορεί να σας βοηθήσει να κρατήσετε το ξενοδοχείο σας γεμάτο όλο το χρόνο. Διατηρήστε την επιχείρησή σας ζωντανή ακόμα και τους ήσυχους μήνες του χρόνου, επιτρέποντας στους ιδιοκτήτες να κάνουν κράτηση με τα κατοικίδιά τους. Το ενδιαφέρον για ξενοδοχεία φιλικά προς τα κατοικίδια δεν θα ενισχύσει απλώς τις πωλήσεις, αλλά θα σας προσφέρει επίσης μια πιστή βάση πελατών.

Οι άνθρωποι αναζητούν καταλύματα φιλικά προς τα κατοικίδια σε κοντινή απόσταση με το αυτοκίνητο.
Με τους τρέχοντες περιορισμούς, οι διεθνείς διακοπές στην παραλία μπορεί να είναι πολύπλοκες, οπότε η εστίαση έχει μετατοπιστεί σε κοντινούς προορισμούς.

Δεδομένου ότι έχουμε επίσης στραφεί στα κατοικίδια μας, για να αντέξουμε την τρέχουσα κατάσταση που ζούμε, το να πας ταξίδι με τους τετράποδους φίλους σου είναι αναμφίβολα εξαιρετικές διακοπές.

Άρθρο από το Περιοδικό Hotel Design Άνοιξη – Καλοκαίρι 2022, Τεύχος No.30 /

Μπορείτε να διαβάσετε εδώ το τεύχος: 

www.hoteldesign.gr/hotel-design-trends/hotel-design-magazine-and-guide-spring-summer-2022/