Η εταιρεία marketing BLITZ , κυκλοφόρησε την έρευνα TARGETING MOMENTS OF NEED IN THE NEW TRAVEL LANDSCAPEπου αποκαλύπτει τον αντίκτυπο της τεχνολογίας στα ταξίδια των καταναλωτών και στις ανικανοποίητες ανάγκες τους, καθώς και το τι πρέπει να κάνουν τα ταξιδιωτικά brands, για να ανταποκριθούν σε αυτές τις νέες ανάγκες.

%cf%84%ce%b1%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%823

Η έρευνα έγινε σε ταξιδιώτες των ΗΠΑ (18 – 55 ετών), που έκαναν ένα ταξίδι αναψυχής μέσα στο προηγούμενο έτος. Η έρευνα αποκάλυψε τις μεταβαλλόμενες στάσεις των ταξιδιωτών, ό, τι τους εμπνέει να ταξιδέψουν, πώς σχεδιάζουν και κλείνουν τις εκδρομές τους, τις εμπειρίες τους στους προορισμούς, που επισκέφτηκαν, καθώς και τις ανάγκες, που είχαν.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, οι ταξιδιώτες θα προτιμούσαν να είναι πιο αυθόρμητοι, όταν φεύγουν από το σπίτι τους και θα ήθελαν ένα σύστημα κρατήσεων, που να απλοποιεί τη διαδικασία οργάνωσης και κράτηση, καθώς και ένα προορισμό που να ευνοεί τον αυθορμητισμό.

Οι βασικές τάσεις σύμφωνα με τα πορίσματα της έρευνας είναι:

  • Μετατροπή των selfies σε πωλήσεις. 84% των Millennials είναι πιθανό να προγραμματίσουν τα ταξίδια τους, με βάση τις δημοσιεύσεις και τις φωτογραφίες από τις διακοπές φίλων τους στα social media. Οι επιχειρήσεις μπορούν να αξιοποιήσουν αυτά τα μέσα, με διαφορετικό τρόπο, από ότι τα παραδοσιακά κανάλια marketing.
  • Απλοποίηση της διαδικασίας. 72% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι αισθάνονται συγκλονισμένοι από το φόρτο εργασίας, όταν σχεδιάζουν ένα ταξίδι. Μεγάλο μέρος του χρόνου τους είναι αφιερωμένο στην εύρεση των καλύτερων προσφορών. Η online μηχανές κράτησης τους εξοικονομούν χρόνο, βοηθώντας τους να διαχειριστούν καλύτερα τις πολλαπλές συνιστώσες ενός ταξιδιού.
  • Εξισορρόπηση τεχνολογίας με την ανθρώπινη επαφή. Ακόμη και σε ένα συνεχώς συνδεδεμένο κόσμο, οι ταξιδιώτες θέλουν να έρθουν σε επαφή με κάποιον, όταν χρειάζονται βοήθεια. Οι αεροπορικές εταιρείες, τα ξενοδοχεία και τα τουριστικά αξιοθέατα δεν πρέπει να βιαστούν να αντικαταστήσουν το προσωπικό τους, με ψηφιακά περίπτερα. Αντ ‘αυτού, θα πρέπει να επιλέξουν προσεκτικά τις σωστές στιγμές για την ψηφιακή αλληλεπίδραση. Για παράδειγμα, το 73% των ταξιδιωτών δήλωσαν ότι θα ήταν πρόθυμοι να λαμβάνουν μηνύματα στο κινητό, σχετικά με εκδρομές, δείπνα και άλλες εμπειρίες, ενώ βρίσκονται στις διακοπές.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι τακτικοί ταξιδιώτες προτιμούν -κατά κύριο λόγο- τους ταξιδιωτικούς πράκτορες, γιατί τους εξοικονομούν χρόνο, ενώ οι μη τακτικοί ταξιδιώτες προτιμούν -κατά κύριο λόγο- τους ταξιδιωτικούς πράκτορες, γιατί τους εξοικονομούν χρήματα. Ενώ, ένας ακόμη βασικός λόγος -και για τις δύο περιπτώσεις- είναι ότι οι ταξιδιωτικοί πράκτορες τους παρέχουν εξειδικευμένες συμβουλές, και δευτερευόντως τους γλυτώνουν από τις αγχώδεις διαδικασίες οργάνωσης:

%cf%84%ce%b1%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82