Αν και οι Millennials βρίσκονται στο επίκεντρο της προσοχής στο χώρο των ταξιδιών, o Brent Green, ειδικός στο marketing με στόχο τη γενιά των baby boomers, δήλωσε στο Travel Pulse ότι η γενιά των baby boomers (άτομα ηλικίας 50-70 ετών) θα συνεχίσει να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στην ταξιδιωτική βιομηχανία για τις επόμενες δύο δεκαετίες!

Η προηγούμενη γενιά, δηλαδή όσοι γεννήθηκαν μεταξύ 1938 και 1945, κυριαρχούσαν στην ταξιδιωτική αγορά εδώ και δέκα χρόνια, και τώρα η γενιά των boomers είναι εκείνη, που χαρακτηρίζεται με την μεγαλύτερη δυναμική στην αγορά.

Από όσους έχουν γεννηθεί μεταξύ 1946 και 1955, και είναι δηλαδή 62 έως 70 ετών, το 97% αναμένεται να κάνει φέτος ένα εγχώριο ταξίδι, ενώ το 45% αναμένεται να κάνει κάποιο ταξίδι στο εξωτερικό. Πρόκειται για ένα ηλικιακό γκρουπ, που ως επί το πλείστον αισθάνεται ανικανοποίητο από τα ταξίδια, που έχει κάνει μέχρι τώρα, και επιθυμεί να κάνει περισσότερα, ανεξάρτητα από την οικονομική του δυνατότητα. Κατά κύριο λόγο πρόκειται για ταξιδιώτες, που διαθέτουν χρόνο, καθώς οι περισσότεροι είναι στη σύνταξη, αλλά και χρήμα, ώστε να να μπορούν να κάνουν ακριβά ταξίδια.

Ωστόσο, αυτά τα δεδομένα δεν ισχύουν για τους boomers μικρότερης ηλικίας (52-61 ετών), καθώς πολλοί από αυτούς δεν είναι συνταξιούχοι και έχουν ακόμη επαγγελματικές αλλά και οικογενειακές υποχρεώσεις με παιδιά μικρότερης ηλικίας (μαθητές και φοιτητές).

Baby-Boomers

Η προσέλκυση αυτών των ταξιδιωτών απαιτεί στρατηγικές marketing ειδικά στοχευμένες σε αυτούς. Ο Green προτείνει κάποιους τύπους ταξιδιών, που θα ήταν καταλληλότεροι για αυτό το κοινό:

  • Δημιουργικότητα

Αυτοί οι ταξιδιώτες δεν θέλουν απλά να ταξιδέψουν σε ένα προορισμό, αλλά θέλουν να τον ζήσουν. Πρωτότυπες ιδέες και βιωματικές εμπειρίες, είναι οι λέξεις κλειδιά για την προσέλκυση αυτού του κοινού. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Green, δεν θέλουν απλά να φάνε μακαρόνια αλλά θέλουν και να τα φτιάξουν.

  • Αυθεντικότητα

Αυτοί οι ταξιδιώτες αναζητούν αυθεντικές εμπειρίες από κάθε τόπο και επισκέπτονται και τόπους, που δεν είναι καθιερωμένοι τουριστικοί προορισμοί. Οι ταξιδιώτες αυτοί δεν θέλουν να πάνε στα τουριστικά μέρη, αλλά θέλουν να δουν πού συχνάζουν οι ντόπιοι και να γευτούν την τοπική κουζίνα.

  • Υγεία και ευεξία

Οι δραστήριοι ταξιδιώτες συνήθως αποζητούν και δραστηριότητες υγιεινές και ενεργητικές. Η ποδηλασία και η πεζοπορία είναι κάποιες από τις δραστηριότητες που τους ταιριάζουν, ενώ προτιμούν το μενού να αποτελείται κυρίως από υγιεινές επιλογές.

  • Κοινότητα και οικογένεια

Αυτοί οι ταξιδιώτες εκτιμούν τα ταξίδια, που τους προσφέρουν την αίσθηση του “ανήκειν” σε μια κοινότητα, όποια και αν είναι αυτή, και συχνά προτιμούν να ταξιδεύουν με την οικογένειά τους.

  • Προσωπική ανάπτυξη

Αυτοί οι ταξιδιώτες επιθυμούν το ταξίδι να τους εμπλουτίζει, κατανοώντας βαθύτερα την ιστορία και τον πολιτισμό του προορισμού, που επισκέπτονται.

  • Βιωσιμότητα

Αυτοί οι ταξιδιώτες ενδιαφέρονται για το περιβάλλον και τους αρέσει να συμμετέχουν σε φιλανθρωπικούς σκοπούς, συνδυάζοντας την εμπειρία ταξιδιού με κάποιο σημαντικό σκοπό.

[Περισσότερα για το πως να προσελκύσετε τους Baby Boomers]