Στις 17 Απριλίου η Airbnb εγκαινίασε το Γραφείο της για Οικολογικό- Υγιεινό Τουρισμό, μια πρωτοβουλία για την προώθηση του τοπικού, αυθεντικού και βιώσιμου τουρισμού σε χώρες και πόλεις σε όλον τον κόσμο.

Παράλληλα με την δημιουργία του Γραφείου αυτού, η Airbnb κυκλοφορεί επίσης στοιχεία που δείχνουν τα οφέλη του οικολογικού και υγιεινού τουρισμού για τους φιλοξενούμενους, τους επισκέπτες αλλά και τις πόλεις σε όλον τον κόσμο, μαζί και με την δημιουργία του νέου Συμβουλευτικού Συμβουλίου Τουρισμού, το οποίο θα αποτελείται από ειδικούς και επαγγελματίες της ταξιδιωτικής βιομηχανίας ανά τον κόσμο.

Η Airbnb στην 10ετή πορεία της, προσπαθεί να αναπτύσσει το έργο της μέσω πολλών συνεργασιών, προγραμμάτων, εκδηλώσεων, και διευρύνει τις δράσεις της για οικονομική ενίσχυση μικρότερων κοινοτήτων, για προώθηση ταξιδιών σε λιγότερο γνωστά μέρη και φυσικά την υποστήριξη φιλικών προς το περιβάλλον ταξιδιωτικών πρακτικών.

Με τα ταξίδια και τον τουρισμό να αυξάνονται ταχύτερα από τα περισσότερα από τους υπόλοιπους τομείς της οικονομίας, είναι σημαντικό να επωφεληθούν όσο το δυνατόν περισσότεροι άνθρωποι, κάτι που δεν συμβαίνει αυτήν την στιγμή. Γι’ αυτό το λόγο, η Airbnb προσφέρει μια εναλλακτική λύση για τα μαζικά ταξίδια πιο οικολογική και υγιή. Η Airbnb υποστηρίζει τον τουρισμό με τα πιο τοπικά, αυθεντικά, ποικίλα, διαφορετικά και οικολογικά χαρακτηριστικά.

Η εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει μια σειρά πρωτοβουλιών για την προώθηση του υγιεινού και οικολογικού τουρισμού. Πέρυσι, ο συνιδρυτής και επικεφαλής προϊόντων Airbnb Joe Gebbia άνοιξε το Yoshino Cedar House, ένα ορόσημο μιας αγροτικής κοινότητας που εξαφανίστηκε αργά εξαιτίας της γήρανσης του πληθυσμού, του χαμηλού ποσοστού γεννήσεων και της μετανάστευσης των νέων. Από τότε που άνοιξε το συγκεκριμένο σπίτι, ο Yoshino φιλοξένησε εκατοντάδες επισκέπτες από 32 χώρες, ενώ σε αυτή τη μικρή πόλη υποστηρίχθηκαν και 70 θέσεις εργασίας με λόγω των φιλοξενούμενων και των επισκεπτών. Με το Γραφείο του υγιεινού και οικολογικού τουρισμού η Airbnb θα συνεχίσει να επικεντρώνεται στην ανάπλαση της υπαίθρου, σε όλον τον κόσμο, ώστε να δημιουργηθούν οικονομικά οφέλη για όλους.

Το Airbnb βοηθά επίσης τις κοινότητες να αναπροσαρμόζουν μεγάλα καταλύματα για να φιλοξενήσουν μεγάλα γεγονότα και εκδηλώσεις, με μια νότα πιο οικολογική. Μια πρόσφατη μελέτη του Παγκόσμιας Οικονομικής Αγοράς μετά τους Θερινούς Αγώνες του 2016 στο Ρίο ντε Τζανέιρο ανέφερε ότι η πόλη θα χρειαζόταν να χτίσει 257 ξενοδοχεία προκειμένου να έχει αρκετούς χώρους για να φιλοξενήσει το κύμα των παρευρισκομένων επισκεπτών των Αγώνων οι οποίοι παρέμειναν τελικά στην Airbnb. Για τους πιο πρόσφατους χειμερινούς αγώνες στη Νότια Κορέα, 15.000 επισκέπτες χρησιμοποίησαν την Airbnb για να παραστούν στην εκδήλωση, ενώ διαφορετικά θα χρειάζονταν 7.500 δωμάτια. Συνολικά, οι οικοδεσπότες στην περιοχή κέρδισαν πάνω από 2,3 εκατομμύρια δολάρια κρατώντας το 97 τοις εκατό του κόστους, εξασφαλίζοντας ότι τα χρήματα παραμένουν στη χώρα και στους κατοίκους της περιοχής.

Το ταξίδι γίνεται πιο προσιτό καθώς ο κόσμος γίνεται πλουσιότερος. Ένα δισεκατομμύριο περισσότεροι άνθρωποι αναμένεται να είναι στην παγκόσμια μεσαία τάξη μέχρι το 2030 και αυτοί οι νεοεισερχόμενοι θα προσπαθήσουν να ταξιδέψουν για να διευρύνουν τους ορίζοντές τους. Η συγκέντρωση του τουρισμού σε κλασικούς προορισμούς δημιουργεί απειλή για το μέλλον τους, προκαλώντας συμφόρηση, υπερπληθυσμό και επιδείνωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων.

Με την προσέλκυση των επισκεπτών σε νέες θέσεις και τοποθεσίες και τη διάθεση περισσότερων χρημάτων στα χέρια των ντόπιων κατοίκων της περιοχής, η Airbnb έχει αποδειχθεί πρωτοπόρος. Η διάδοση των τουριστών γύρω από κάθε πόλη και κάθε χώρα γεωγραφικά είναι ένα σημαντικό βήμα για την επίλυση αυτού του προβλήματος υπερπληθυσμού.

Άρθρο από το Online Magazine:

Travel Agent