Η Carolyn Childs στο ehotelier.com αποκαλύπτει τα αποτελέσματα της Credit Suisse Global Wealth Report σχετικά με τις νέες ταξιδιωτικές τάσεις.

%cf%84%ce%b1%ce%be%ce%af%ce%b4%ce%b9%ce%b1-%cf%80%ce%bf%ce%bb%cf%85%cf%84%ce%b5%ce%bb%ce%b5%ce%af%ce%b1%cf%82

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, οι 9 κυρίαρχες τάσεις στα ταξίδια πολυτελείας είναι:

  1. Δημογραφική διεύρυνση του κυρίαρχου ηλικιακού γκρουπ των 40-60 ετών, ειδικά στις ανερχόμενες αγορές ταξιδίων πολυτελείας, όπως η Κίνα και η Ινδία.
  2. Έμφαση στα ταξίδια εμπειριών σε βάρος της επίδειξης
  3. Στροφή στην ευεξία και στην ισορροπία σώματος και ψυχής και επιλογή φυσικών προορισμών (π.χ. Γκαλαπάγκος, Ισλανδία, Ανταρκτική)
  4. Αξιοποίηση των εφήμερων γεγονότων, όπως ηλιακές εκλείψεις και μουσικά φεστιβάλ
  5. Στροφή στη μάθηση, όπως μελέτη της τέχνης της φωτογραφίας με ένα διάσημο καμεραμάν
  6. Προτίμηση σε ταξίδια με κοινωνική ευαισθησία, που περιλαμβάνουν δραστηριότητες, που στηρίζουν την οικονομική, κοινωνική και περιβαλλοντική βιωσιμότητα του προορισμού
  7. Έμφαση στην οικογενειακή ζωή, με όλο και περισσότερες οικογένειες (πολλών γενεών) να οργανώνουν ταξίδια, για να περάσουν ποιοτικό χρόνο με την οικογένεια.
  8. Αναβίωση παραδόσεων σε διαφορετική εκδοχή, ώστε να γίνουν πιο ελκυστικές για τους νέους ταξιδιώτες, ειδικά εκείνους από την Κίνα και την Ινδία.
  9. Ανάπτυξη της κρουαζιέρας ποταμού -και μη- καθώς και του ιδιωτικού γιώτινγκ.

Παρά τις αναδυόμενες τάσεις, τα 2/3 των ταξιδιωτών, που θέλουν να κάνουν πολυτελή ταξίδια εξακολουθούν να βασίζονται σε εξειδικευμένους συμβούλους και ταξιδιωτικούς πράκτορες, για να κάνουν τα ταξίδια τους πραγματικότητα. Οι προμηθευτές τέτοιων ταξιδίων πρέπει να φροντίσουν για την εξυπηρέτηση, το σχεδιασμό, την ποιότητα και τη μοναδικότητα του ταξιδιού, σε κάθε στιγμή της διαδικασίας, κάτι που απαιτεί τη συνεχή προσοχή και επιμέλεια του επαγγελματία.