Σύμφωνα με δημοσίευμα της Lucy Fuggle στο trekksoft.com (συμβουλευτική εταιρεία για επιχειρήσεις στο χώρο του τουρισμού)οι ταξιδιωτικοί πράκτορες και όσοι προσφέρουν ταξιδιωτικές υπηρεσίες, καλό θα ήταν να προετοιμαστούν για τις νέες ταξιδιωτικές τάσεις και να προσαρμόσουν τις δραστηριότητες τους αναλόγως.

ταξιδιωτικές τάσεις

1. Συνεχής ανάπτυξη της κινεζικής αγοράς

Πρόκειται για την τουριστική αγορά, που παρουσιάζει τη μεγαλύτερη ανάπτυξη την τελευταία δεκαετία. Αυτό το κοινό προτιμά εταιρείες με ισχυρή παρουσία στα δημοφιλή -για τους Κινέζους- social media, όπως τα
Weibo, QZone και Kaixin00. Επίσης, προτιμά τα μεγάλα δημοφιλή brands, αλλά και τις επιχειρήσεις, που διαθέτουν ένα  καλό σύστημα κράτησης μέσω smartphone. Στο κάτω κάτω είναι η αγορά με τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε smartphones.

2. Οι ταξιδιώτες θέλουν να αποσυνδεθούν

Η ανάγκη ψηφιακής αποτοξίνωσης είναι γεγονός! Η επιθυμία των ταξιδιωτών να αποσυνδεθούν στις διακοπές και να μην έχουν καμία επαφή με τη δουλειά παρουσιάζει συνεχή ανάπτυξη. Μάλιστα κάποια ξενοδοχεία σε απομονωμένες περιοχές παρουσιάζουν την έλλειψη wifi σύνδεσης σαν προτέρημα.

3. Αναζήτηση για πρωτότυπους και μοναδικούς προορισμούς

Οι ταξιδιώτες αναζητούν ευκαιρίες για να εξερευνήσουν λιγότερο γνωστούς προορισμούς, παρθένους και μοναδικούς.

4. Λιγότερα εμπόδια στα ταξίδια

Κάθε χρόνο ο κόσμος διασυνδέεται όλο και περισσότερο. Φτηνές αεροπορικές πτήσεις κάνουν δυνατές τις αποδράσεις του σαββατοκύριακου, ενώ  έξυπνες εφαρμογές παρακάμπτουν τα γλωσσικά εμπόδια.

5. Οι millennials αναζητούν την περιπέτεια

Είναι σημαντικό οι επιχειρήσεις να προσαρμόσουν τις ταξιδιωτικές τους υπηρεσίες στις ανάγκες των νέων ταξιδιωτών, που αποτελεί το 20% των τουριστών παγκοσμίως. Πρόκειται για μια κατηγορία ταξιδιωτών, που μέχρι το 2020 θα κάνει 47% περισσότερα ταξίδια στο εξωτερικό και για αυτά τα ταξίδια προτιμά επιχειρήσεις, που νοιάζονται για τη γνώμη τους και προσφέρουν μοναδικές και αυθεντικές εμπειρίες. Πρόκειται για ταξιδιώτες, που θέλουν να μάθουν νέα πράγματα και που δίνουν σημασία στις συστάσεις άλλων πριν κάνουν μια κράτηση.

6. Ταξίδια κοντά …στο σπίτι

Ο στόχος δεν είναι πάντα η προσέλκυση ξένων τουριστών, καθώς η τάση που θέλει τους ταξιδιώτες να επιλέγουν κοντινούς προορισμούς για τα ταξίδια τους, παρουσιάζει ανάπτυξη. Οι επιχειρήσεις, που θα προσφέρουν μία εναλλακτική εμπειρία ακόμη και στους κοντινούς – συνηθισμένους προορισμούς, θα βγουν νικητές! Άλλος ένας αποτελεσματικός τρόπος προσέλκυσης των ταξιδιωτών, που βρίσκονται κοντά, είναι η προσφορά ειδικών εκπτώσεων σε αυτούς.

Κλείνοντας, οι ταξιδιωτικές επιχειρήσεις για να επιτύχουν καλύτερες πωλήσεις, πρέπει πρώτα απ όλα να καταλάβουν τι ψάχνουν οι ταξιδιώτες σήμερα. Συνοπτικά, οι σύγχρονοι ταξιδιώτες είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα για κάτι που αξίζει, βλέπουν τα ταξίδια σαν απαραίτητο συστατικό του ευ ζην, δίνουν σημασία στις κριτικές του TripAdvisor, αποζητούν νέες εμπειρίες, είναι συνέχεια online και περιμένουν το ίδιο και από τις επιχειρήσεις. Με βάση αυτά τα στοιχεία, λοιπόν, και τις κυρίαρχες ταξιδιωτικές τάσεις, οι επιχειρήσεις πρέπει να διαμορφώσουν τις υπηρεσίες τους.