Η σχεδιαστική εταιρία McBride Company έχει σχεδιάσει πολλά ξενοδοχεία, ανάμεσά τους ξενοδοχεία των Margaritaville, Four Seasons και Hard Rock. Η Jessica Lotner, η βασική interior designer της εταιρίας μίλησε στο Ηotelmanagement.net για τις τάσεις -που ξεχωρίζουν- και εμείς σας τις παρουσιάζουμε:

Χρώματα που ξεχωρίζουν

Αν και τα τελευταία 10 χρόνια κυριαρχούσαν τα ουδέτερα χρώματα, η Lotner λέει ότι όλο και περισσότεροι πελάτες ζητούν από αυτήν και την ομάδα της να χρησιμοποιήσουν pop και έντονα χρώματα, που προσδίδουν ζωντάνια.

«Με μια ουδέτερη χρωματική βάση πετάμε πινελιές και στοιχεία σε έντονα χρώματα». Άλλωστε οι Millennials κοιτούν Online φωτογραφίες των ξενοδοχείων και τα έντονα χρώματα τους τραβούν την προσοχή. «Σκέφτονται στο χώρο αυτό -πχ. στο λόμπυ- να βγάζουν μία ωραία selfie, που μπορούν να μοιραστούν με τους φίλους τους».

Μεταλλικά στοιχεία σε ζεστούς τόνους αλλά πολυτελή

Οι ψυχροί μεταλλικοί τόνοι έχουν δώσει τη θέση τους στο χρυσό, το μπρονζέ και το χρώμα της σκουριάς. «Ετοιμαστείτε να δείτε ακόμα πιο σκούρα μέταλλα, όπως σκούρο μπρονζέ, σε πολλούς χώρους», λέει η σχεδιάστρια και συνεχίζει «Το καλό με αυτά τα μέταλλα είναι ότι κρύβουν τις ατέλειες και μένουν σχετικά αναλλοίωτα στο χρόνο».

Πρόκειται για μία «σκληρή πολυτέλεια», όπως τη χαρακτηρίζει, σε αντίθεση με τα καλογυαλισμένα, ψυχρά μεταλλικά στοιχεία, που έχουμε συνηθίσει. Τέλειος συνδυασμός το γυαλί και το σχοινί.

Η τάση Steampunk γίνεται mainstream

Steampunk είναι μία σχεδιαστική τάση, που συνδυάζει στοιχεία της βικτοριανής αισθητικής με τη σύγχρονη τεχνολογία, όπως για παράδειγμα ένα παλιό ρολόι με ανοιχτό τον μηχανισμό του. Η τάση steampunk έχει κάνει την εμφάνισή της στο θέαμα, όπως στο Cirque du Soleil, αλλά και στο χώρο της μόδας, ειδικά στις επιδείξεις. «Τώρα ταιριάζει και στα ξενοδοχεία ως μέρος της σκληρής πολυτέλειας», δηλώνει η Lotner.

Στα ξενοδοχεία, λοιπόν, το steampunk στοιχείο μπορεί να επιτευχθεί με τα σκουρόχρωμα μέταλλα, που είπαμε παραπάνω, αλλά και το δέρμα, το ακατέργαστο τούβλο ως διακοσμητικό στοιχείο, και τα «ξεβάμματα» στους τοίχους.

Στοιχεία εξωτερική διακόσμησης… εντός

Στοιχεία διακόσμησης εξωτερικών χώρων τα συναντούμε πια σε εσωτερικούς χώρους. Ξύλο, πολλά φυτά, ανάλαφρα υφάσματα, που θυμίζουν καμπάνες δίπλα από πισίνα είναι μόνο μερικές από τις προτάσεις της Lotner. Η τάση είναι πιο παλιά, καθώς ο πρώτος -που το τόλμησε- ήταν ο Philippe Starck τη δεκαετία του 1990. «Θυμάμαι στα λόμπυ των ξενοδοχείων του πολλά φυτά και πράσινους τοίχους». Η τάση αυτή ταιριάζει ιδιαίτερα στα ξενοδοχεία των πόλεων.

Γραμμένοι τοίχοι

Είτε πρόκειται για κάποια εμψυχωτική φράση στον τοίχο ή το μενού του εστιατορίου, μία από τις μεγαλύτερες τάσεις είναι τα γράμματα στους τοίχους και όλο και περισσότεροι designers ενσωματώνουν το κείμενο ως σταθερή διακόσμηση στους τοίχους των ξενοδοχείων.

«Είναι ένας τρόπος να τραβήξεις την προσοχή του περαστικού και να τον κάνεις να σταματήσει και να διαβάσει τι γράφει ο τοίχος» λέει σχετικά η Lotner. Για παράδειγμα στα ξενοδοχεία Margaritaville υπάρχουν στίχοι τραγουδιών στους τοίχους. «Ένας μικρός στίχος από ένα τραγούδι δίνει αμέσως νόημα σε έναν αδιάφορο τοίχο, είναι παιχνιδιάρικo και τραβάει το μάτι.»

Άλλωστε ένα τραγούδι ή ένα ποίημα μπορεί να αποτελέσει ούτως ή άλλως πηγή έμπνευσης για τον designer και έτσι να αφήσει το μήνυμά του στους πελάτες.

Άρθρο από το Online Magazine:

Hotel Design