kathimerini.gr*

Η τάση που καλλιέργησε η Airbnb για φθηνή διαμονή με καλές προδιαγραφές άρχισε να επεκτείνεται στον ξενοδοχειακό κλάδο. Ολοένα και περισσότερα ξενοδοχεία, και ειδικότερα οι μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων πολυτελείας, προσφέρουν δωμάτια υψηλής αισθητικής σε προσιτές τιμές.

«Η τάση είναι για κομψό αλλά και φθηνό κατάλυμα», τονίζει ο Τσεκιτάν Ντεβ, καθηγητής Μάρκετινγκ στη Σχολή Διοίκησης Ξενοδοχείων του Πανεπιστημίου Κορνέλ. Ανάμεσα στις μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων που ενέδωσαν στο νέο κίνημα των φτηνών αλλά προσεγμένων δωματίων συγκαταλέγεται ο όμιλος InterContinental Hotels.

Προσφάτως έθεσε σε λειτουργία ένα νέο είδος καταλυμάτων του, που τα ονομάζει Avid. Διαθέτουν καλά εξοπλισμένα γυμναστήρια και προσφέρουν, στον μπουφέ με το πρωινό, γιαούρτι και ιταλικά τυριά. Η τιμή τους αρχίζει από 69 ευρώ τη βραδιά. Με τη νέα τάση συντάχθηκαν και τα ξενοδοχεία Moxy Hotels Marriott. Η νέα μονάδα τους στο Σικάγο έχει μπαρ στη ρεσεψιόν ενώ τα δωμάτια βρίσκονται περιμετρικά μιας αυλής. Στους τοίχους της αυλής είναι κρεμασμένες πινακίδες όπου οι πελάτες μπορούν να αφήσουν μηνύματα όπως «Σε περιμένω στο μπαρ». Η τιμή τους αρχίζει από 147 ευρώ.

Παράλληλα, τα γνωστά για το εξαιρετικό στυλ τους ξενοδοχεία Hoxton του Λονδίνου επεκτάθηκαν προ ημερών στη Νέα Υόρκη, όπου έναντι 137 ευρώ το βράδυ τα δωμάτια έχουν πρόσβαση σε τρία εστιατόρια και στο σαλόνι στον τελευταίο όροφο. Επίσης, η κοινοπραξία Design Hotels, που δίνει έμφαση στο στυλ, άνοιξε προσφάτως μια νέα κατηγορία δωματίων, που τα περιγράφει ως «πολυτέλεια με λιγότερο κόστος». Κοστίζουν από 200 έως 233 ευρώ.

Ανάλογες κινήσεις κάνει και ο όμιλος ξενοδοχείων Dream Hotel Group, που έχει ανοίξει ένα ρετρό ξενοδοχείο στο στυλ της δεκαετίας του 1960, με πισίνα και μπαρ στον τελευταίο όροφο, και χρεώνει το δωμάτιο προς 111 ευρώ. Σχεδιάζει, μάλιστα, να ανοίξει αντίστοιχα ξενοδοχεία στο Μεξικό και στην Μπελίζ (πρώην Βρετανική Ονδούρα).

Διαβάστε το υπόλοιπο άρθρο στο: kathimerini.gr