Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας της Speedie Consultants Limited – σχετικά με τις αγοραστικές συνήθειες των ταξιδιωτών στο διαδίκτυο –το 90% των ταξιδιωτών δήλωσε ότι κάνει την κράτησή του online, ενώ το 78% των ταξιδιωτών είπε ότι συμβουλεύεται – πριν την κράτησή του – μία ιστοσελίδα που έχει ταξιδιωτικές συγκρίσεις, ενώ κάνει την κράτησή του μέσω της ιστοσελίδας ταξιδιωτικού πρακτορείου ή κατ’ ευθείαν μέσω της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου.

book-online

Όταν οι συμμετέχοντες ρωτήθηκαν τι τους προσέλκυσε στην online κράτηση ενός συγκεκριμένου ξενοδοχείου, το 78% είπε ότι η περιγραφή και οι εικόνες έπαιξαν εξίσου σημαντικό ρόλο, ενώ το 27% είπε ότι ήταν κάποιο βίντεο, που το βοήθησε να πάρει την απόφασή του. Ακολουθεί το 18% που ήξερε από πριν που θα κάνει την κράτησή του, και το 9%, που έλαβε υπόψη του διαδικτυακές κριτικές.

Όταν οι συμμετέχοντες ρωτήθηκαν, εάν έκλεισαν και κάποια επιπλέον υπηρεσία, το 40% είπε ότι έκλεισε αεροπορική πτήση, το 28% πάρκινγκ αεροδρομίου, το 24% ταξιδιωτική ασφάλεια, το 22% εισιτήρια για αξιοθέατα και το 21% νοίκιασε αυτοκίνητο.

Τέλος, όταν οι συμμετέχοντες -που δεν έκαναν online κράτηση- ρωτήθηκαν γιατί δεν έκαναν, το 32% είπε γιατί βρήκε δύσκολη την πλοήγηση στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου, το 20% γιατί ανησύχησε για το πόσο ασφαλής είναι η ιστοσελίδα, το 18% είπε ότι το ξενοδοχείο που ήθελε να μείνει, δεν είχε δυνατότητα online κράτησης και οι υπόλοιποι είπαν ότι δεν έκαναν κράτηση, γιατί δεν έχουν όλα τα ξενοδοχεία τη δυνατότητα online κράτησης δωματίου για άτομα με ειδικές ανάγκες.

Δείτε ακόμη: