Το 60% των ταξιδιωτών επισκέφθηκε το TripAdvisor πριν κάνει κράτηση!
Μόλις λίγα χρόνια πριν, αν κάποιο ταξιδιωτικό πρακτορείο ή ξενοδοχείο ήθελε να βρίσκεται στο διαδίκτυο και να φτάνει στο βλέμμα των καταναλωτών έπρεπε να διαφημιστεί στο TripAdvisor.
Αυτό όμως ίσχυε προτού το TripAdvisor προσπαθήσει να γίνει ένα δίαυλος ξενοδοχειακών κρατήσεων, ενώ αργότερα επέστρεψε στο αρχικό του concept.
Μια πρόσφατη έρευνα για το TripAdvisor έδειξε ότι το 60% των ταξιδιωτών παγκοσμίως που έκλεισε κάποιο ταξίδι μέσω διαδικτύου επισκέφθηκαν πρώτα το TripAdvisor.
Η έρευνα εξέτασε περίπου 2 εκατομμύρια ανθρώπους και ανέλυσε τη διαδικτυακή τους συμπεριφορά που αφορούσε την έρευνα για κάποιο ταξίδι ή προορισμό που τελικά κατέληξε σε κράτηση. Οι αγορές που εξετάστηκαν ήταν αυτές της Ισπανίας, της Ιταλίας, της Ιαπωνίας, της Κίνας, της Γαλλίας και της Γερμανίας.
Μάλιστα, η έρευνα έδειξε ότι οι επισκέπτες του TripAdvisor χρειάστηκαν από 4 εβδομάδες ή και περισσότερο χρόνο για να καταλήξουν σε κράτηση ξενοδοχείου ή ταξιδιού. Με λίγα λόγια, η έρευνα έδειξε πως το TripAdvisor αποτελεί έναν πολύ σημαντικό influencer στην επιλογή ενός ξενοδοχείου ή ενός προορισμού κλπ.
Ωστόσο, υπάρχει ένα κενό στην έρευνα, αφού δεν συμπεριέλαβε και δεν ανέφερε την λειτουργία και την επιρροή της Google και του Facebook στην συμπεριφορές των καταναλωτών στη βιομηχανία του τουρισμού. Αν και το TripAdvisor είχε από τις πιο μεγάλες επισκεψιμότητες, υπάρχουν ερωτήματα κατά πόσο η Google, το Facebook ή άλλες μηχανές αναζήτησης επηρέασαν την καταναλωτική συμπεριφορά.
Μπορείτε να δείτε περισσότερα ευρήματα της έρευνας εδώ: skift.com