Τεχνολογικές καινοτομίες και αέρας ανανέωσης για τη Marriott
Έχοντας μόλις κατακτήσει τη πρώτη θέση ως Fast Company στη λίστα των “The World’s 50 Most Innovative Companies”, η Marriott θέλει να είναι αντάξια στον τίτλο και οι τεχνολογικές καινοτομίες, που πρόκειται να λανσάρει ο νέος συγχωνευμένος όμιλος ξενοδοχείων Marriott/Starwood, εγκαινιάζουν μία σειρά από πρωτοποριακές υπηρεσίες στην παγκόσμια ξενοδοχειακή βιομηχανία, από κοινά καθιστικά, μέχρι υπηρεσίες που συνδέονται με την τεχνολογία φωνητικών εντολών της Apple, Siri.
Τι διαβάζουμε, λοιπόν, σε άρθρο της Cheryl Rosen στο Travelmarket;
Ο Toni Stoeckl, παγκόσμιος αντιπρόσωπος και αντιπρόεδρος της Distinctive Select Brands, μιλά ήδη για τα 20 δωμάτια του Seaport Aloft στη Βοστώνη, τα οποία πλέον διαθέτουν εξοπλισμό για ενσωμάτωση του έξυπνου προσωπικού βοηθού Siri, που βοηθά τους επισκέπτες σε ό,τι αφορά το ξενοδοχείο. Για παράδειγμα, μιλώντας μέσω του iPhone ή του iPad, θα μπορούν να ανοίγουν την τηλεόραση απλά ζητώντας το από τη Siri.
«Η Aloft αντιμετωπίζεται από τον όμιλο ως το εκκολαπτήριο των τεχνολογιών, μαζί με τα brand Element, AC και Moxy», δηλώνει ο Stoeckl, ο οποίος επιβλέπει τις καινοτόμες αλλαγές. Και παρά το γεγονός ότι οι επισκέπτες λατρεύουν ήδη τις αλλαγές που έχουν γίνει, θα χρειαστούν πιθανώς πάνω από 6 μήνες, για να ολοκληρωθεί η διαδικασία, μιας και η Marriott θέλει να είναι σίγουρη, ότι η τεχνολογία θα λειτουργεί σωστά.
Πέρα από τις τεχνολογικές καινοτομίες, η Marriot φέρνει κι άλλες αλλαγές. Τα ξενοδοχεία του brand Element λανσάρουν ένα πρωτοποριακό κόνσεπτ κοινόχρηστου δωματίου, χωρητικότητας 5 ατόμων με ξεχωριστά δωμάτια, που θα μπορούν, όμως, να μοιράζονται έναν χώρο με μικρή κουζίνα, μεγάλη τηλεόραση και μπιλιάρδο.
Ένας κοινόχρηστος χώρος ιδανικός για μικρά γκρουπ – οικογένειες και διασκέδαση σε ιδιωτικό επίπεδο με πάρτι και εκδηλώσεις, είναι μία ιδέα που αναπτύχθηκε από το Marriott Innovation Lab μετά από συζητήσεις με focus groups υποχήφιων πελατών και τουριστικούς πράκτορες.
«Θεωρήσαμε σημαντικό να έχουμε feedback από επαγγαλματίες του τουριστικού κλάδου και πράκτορες, καθώς πολλές φορές είναι η φωνή μας στους πελάτες», λέει σχετικά ο Stoeckl.
Ωστόσο, τα brand AC και Moxy καινοτομούν πολλαπλά. Στα ευρωπαϊκού στυλ AC ξενοδοχεία, δίνεται έμφαση για ένα αξέχαστο πρωινό, με επιλογές από ιταλικό προσούτο έως γαλλικά κρουασαν, ενώ στα ξενοδοχέια Moxy προέχει η διασκέδαση.