Μπορεί, όπως δείχνουν τα στατιστικά στοιχεία, η ανάπτυξη της Airbnb, να μην είχε αρνητική επιρροή στις πληρότητες των ξενοδοχείων, ωστόσο και οι δυο πλευρές στην προσπάθειά τους, να επιβιώσουν στα νέα δεδομένα, έχουν υιοθετήσει στοιχεία από την άλλη πλευρά.

Όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα του fortune.com, παρατηρείται το φαινόμενο μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων, να πειραματίζονται με τρόπους αξιοποίησης της διαδικασίας διαμοιρασμού κατοικίας, την οποία λάνσαρε και αξιοποίησε στο έπακρο η Airbnb. Για παράδειγμα, η AccorHotels (Raffles, Fairmont, Sofitel, και Swissôtel), προχώρησε το 2016 στην εξαγορά της startup βραχυπρόθεσμης ενοικίασης Onefinestay, η οποία προσφέρει πολυτελή καταλύματα σε ιδιωτικές κατοικίες με όλες τις ανέσεις ενός ξενοδοχείου.

[Δείτε ακόμη: Οι τάσεις που θα διαμορφώσουν το μέλλον της ξενοδοχειακής βιομηχανίας]

Ο τρόπος λειτουργίας της Airbnb έχει περάσει πλέον και στα ξενοδοχεία, με όλο και περισσότερες αλυσίδες, να φροντίζουν τα δωμάτιά τους, να προσομοιάζουν σε υπνοδωμάτια κοινών σπιτιών. Το ίδιο φαινόμενο παρατηρήθηκε κατά την ανάπτυξη των boutique ­hotels, όπου όλα τα ξενοδοχεία (ακόμη και των μεγάλων αλυσίδων) ενσωμάτωσαν -και ενσωματώνουν- στοιχεία από την ιδιαίτερη προσωπικότητα ενός boutique ξενοδοχείου, κάτι που σημείωσε ιδιαίτερη επιτυχία. Αυτό που μένει να δούμε σήμερα, είναι αν αυτή η τάση των ξενοδοχείων να πλησιάσουν τη φιλοσοφία της Airbnb, θα αποδειχθεί εξίσου πετυχημένη.