Σύμφωνα με τη νέα μελέτη “The Hotel Industry in 2020”, που πραγματοποιήθηκε από τον Peter O’Connor (καθηγητή στο ESSEC Business School) και τις εταιρείες IDeaS Revenue Solutions, Revinate και SiteMinder, τα σχέδια των ξενοδόχων για τη χρήση της τεχνολογίας στη ξενοδοχειακή βιομηχανία παραμένουν στάσιμα από τις αρχές της δεκαετίας του 2000. Συγκεκριμένα, η έρευνα μελέτησε τους αναμενόμενους πελάτες των ξενοδοχείων του 2020, καθώς και την τεχνολογία που απαιτείται για να καλυφθούν οι ανάγκες τους. “Θέλαμε να ακούσουμε απευθείας από τους ξενοδόχους το πως οραματίζονται τον μελλοντικό ταξιδιώτη, καθώς επίσης και το ποια μέτρα απαιτούνται από τους ξενοδόχους για την υποδοχή του” λέει ο Peter O Connor.

Όταν ρωτήθηκαν οι ξενοδόχοι για το ποια τεχνολογία θα πρέπει να διαθέτουν τα ξενοδοχεία τους ως αναπόσπαστο στοιχείο τους μέχρι το 2020, οι ερωτηθέντες ανέφεραν κάποιες τεχνολογίες, που έχουν ήδη εφαρμοστεί σε πολλά ξενοδοχεία, όπως τα συστήματα διαχείρισης εσόδων, τα συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων, τα συστήματα διαχείρισης ακινήτων και λύσεις e-marketing. Ο Thomas Landen, διευθυντής μάρκετινγκ της Revinate για την περιοχή EMEA, προσθέτει: “Τα αποτελέσματα αυτά αντανακλούν τον υψηλό βαθμό συντηρητισμού στην ξενοδοχειακή βιομηχανία, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για την τεχνολογία. Είναι σαν η βιομηχανία να εξακολουθεί να ασχολείται με τα ίδια θέματα, που ασχολείτο και πριν από δέκα χρόνια”.

Αντίθετα, εμπειρογνώμονες της αγοράς, όπως υψηλόβαθμα διευθυντικά στελέχη, σύμβουλοι ξενοδοχειακών μονάδων και στελέχη από τον χώρο της τεχνολογίας, θεωρούν ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη και τα συστήματα μηχανικής μάθησης, τα προγνωστικά εργαλεία ανάλυσης και οι πίνακες διαχείρισης βοηθούν σε μια πιο ολοκληρωμένη άποψη για τον επισκέπτη, μαζί με την παροχή λύσεων μέσω ανταλλαγής μηνυμάτων αλλά και Bluetooth, για να υπάρχει βαθύτερη και ουσιαστικότερη επαφή. Ο Fabian Specht, διευθύνων σύμβουλος της IDeaS για την περιοχή ΕΜΕΑ, λέει: “Τα δεδομένα που ελήφθησαν από την έρευνα αποκαλύπτουν έναν πιο απαιτητικό πελάτη, που θα έχει περισσότερες επιλογές και πρόσβαση σε πληροφορίες”.

 

ΠΗΓΗ: www.scribd.com