Στις απαιτήσεις που έχει ένας ταξιδιώτης ξενοδοχείου όταν το επισκέπτεται, αναφέρεται ο Σπύρος Γεωργίου, Commercial Director του ομίλου Airotel, ο οποίος μίλησε στο supply.gr.

Σημειώνει χαρακτηριστικά ότι ο σύγχρονος ταξιδιώτης, ο οποίος γνωρίζει επακριβώς τι ζητάει από τον προορισμό και το ξενοδοχείο που επιλέγει, έχει πλέον την πολυτέλεια κυρίως μέσω του διαδικτύου, να γνωρίζει τι να περιμένει από το χώρο που θα επιλέξει για την διαμονή του.

«Οι παγκόσμιες έρευνες που έχουν γίνει μέσα από την συλλογή σχολίων σε διάφορες τουριστικές ιστοσελίδες, έχουν καταλήξει στις παρεχόμενες υπηρεσίες που παίζουν καθοριστικό ρόλο για τον υποψήφιο επισκέπτη, με αποτέλεσμα τα ξενοδοχεία να εστιάζουν τις προσπάθειες τους στην αναβάθμιση των υπηρεσιών αυτών», εξηγεί ο κύριος Γεωργίου.

Photo: DoubleTree by Hilton, Μεξικό
Photo: DoubleTree by Hilton, Μεξικό

Σύμφωνα με το Σπύρο Γεωργίου, οι πιο σημαντικές από αυτές είναι:

Τοποθεσία

Η ίσως το σημαντικότερο κριτήριο που τις περισσότερες φορές χαρακτηρίζει και το είδος του ταξιδιού σε επαγγελματικό και αναψυχής. Στοιχεία που έμμεσα περιγράφουν το περιβάλλον της μονάδας -εσωτερικό και εξωτερικό- είναι σε μεγάλο βαθμό καθοριστικά για την επιλογή ξενοδοχείου. Επομένως, η εικόνα μιας σύγχρονης ανταγωνιστικής μονάδας σε σημείο του προορισμού με εύκολη πρόσβαση σε αξιοθέατα ή λοιπούς χώρους ενδιαφέροντος για τον ταξιδιώτη λειτουργεί  υπέρ της επιλογής της. Τυχόν περιγραφές γι’ αυτή την δυνατότητα από πλευράς της μονάδας λ.χ. απόσταση από το αεροδρόμιο, μέσα και τρόποι μεταφοράς πέριξ του ξενοδοχείου, κοντινά σημαντικά αξιοθέατα, μνημεία, κ.ά. χρηστικές πληροφορίες πάντα υποβοηθούν σημαντικά την επιλογή.

Ασύρματη σύνδεση στο διαδίκτυο

Η αμέσως επόμενη υπηρεσία που αφορά όλα τα είδη ταξιδιού είναι η ευρυζωνική σύνδεση. Η ασύρματη σύνδεση στο διαδίκτυο με ικανοποιητική ταχύτητα και σταθερή σύνδεση, αποτελεί στις μέρες μας αυτονόητη απαίτηση για τον σύγχρονο ταξιδιώτη.

Άνεση στη διαμονή

Επειδή το ξενοδοχείο πάνω απ’ όλα προσφέρει φιλοξενία, πολλές φορές ξεχνάμε τα βασικά που είναι ένας ήσυχος και άνετος ύπνος. Στρώματα και μαξιλάρια υψηλής ποιότητας εκτιμώνται ιδιαίτερα, ειδικά όταν προσφέρονται σε ένα δωμάτιο με καλή ηχομόνωση. Δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε φυσικά  την απόλυτη καθαριότητα και τη φιλόξενη, και φιλική στάση του προσωπικού- το λεγόμενο «χαμόγελο». Πολλές φορές δεν δίνεται η πρέπουσα σημασία, ρίχνοντας βαρύτητα σε λιγότερο αυτονόητες υπηρεσίες. Πέρα από τα προαναφερθέντα, την λίστα μπορούν να συμπληρώσουν παροχές και ανέσεις που απευθύνονται σε ιδιαίτερες κατηγορίες πελατών όπως πισίνα, γυμναστήριο, spa, εστιατόρια, μπαρ, κ.ο.κ.  που διαμορφώνουν και την τελική τιμή του ξενοδοχειακού προϊόντος.

Η τιμή

Η τιμή σε σχέση με τις προσφερόμενες υπηρεσίες και την βαθμολογία που συγκεντρώνουν από ανεξάρτητες αξιολογήσεις πρώην επισκεπτών αποτελούν και το τελικό κριτήριο επιλογής. Σε μια εποχή που ο σύγχρονος ταξιδιώτης μπορεί ο ίδιος από το σπίτι του να πραγματοποιήσει έρευνα αγοράς, είναι απόλυτα λογικό να δρομολογείται προς αυτή την κατεύθυνση. Η γνωστή ρήση «value for money» είναι κάτι που αφορά εξίσου ξενοδοχείο και επισκέπτη. Ο τρόπος για να πετύχει η ισορροπία, είναι ο ξενοδόχος ή η διοίκηση της μονάδας να λειτουργήσουν μπαίνοντας στην θέση του σύγχρονου απαιτητικού πελάτη – γνώστη των δυνατοτήτων της διεθνούς αγοράς. Κατ’ επέκταση να του προσφέρουν ότι ζητάει για την διαμονή του, προλαμβάνοντας ακόμη και τις σε λανθάνουσα κατάσταση ανάγκες του. Κάτι τέτοιο εξασφαλίζει απόλυτη ικανοποίηση και φυσικά ευχαριστημένους και επομένως επαναλαμβανόμενους πελάτες.

Πηγή: του Γιώργου Λαμπίρη / Supply.gr, o 1ος Online Οδηγός Προμηθευτών για την αγορά της Μαζικής Εστίασης και της Φιλοξενίας