Το πρόσφατο 2018 Luxe Report διαπίστωσε ότι περισσότεροι πελάτες αναζητούν βιώσιμες επιλογές, με την τάση να οδηγείται από τους millenials, οι οποίοι είναι 3 φορές πιο πιθανό συγκριτικά με την Gen X να αναζητήσουν αυτές τις επιλογές. Ωστόσο, η αύξηση αυτού του ενδιαφέροντος δεν είναι μόνο μεταξύ της νεότερης γενιάς. Όλοι οι ταξιδιώτες φαίνεται να ανησυχούν περισσότερο και να γνωρίζουν τις περιβαλλοντικές τους επιπτώσεις στη σημερινή ταξιδιωτική αγορά.

“Ο βιώσιμος, οικολογικός τουρισμός αντιπροσωπεύει ένα μετασχηματιστικό κίνημα και ο στόχος μας παραμένει να υποστηρίξουμε τους εταίρους μας στις βέλτιστες πρακτικές τους, από την προστασία απειλούμενων ειδών μέχρι την υποστήριξη σχεδίων κοινοτικής ανάπτυξης σε όλον τον κόσμο”, δήλωσε η Jessica Hall Upchurch, πρεσβευτής της Virtuoso.

“Με το να μοιραζόμαστε αυτές τις εμπνευσμένες ιστορίες και να εκπαιδεύουμε τους Συμβούλους Virtuoso και τους πελάτες τους για το θετικό αντίκτυπο που προέρχεται από το ταξίδι με έναν πιο προσεκτικό τρόπο, βοηθάμε να προωθήσουμε το ταξίδι ως μια δύναμη για την βελτίωση και την προστασία του περιβάλλοντος”, πρόσθεσε η Upchurch.

Οι σύμβουλοι του Virtuoso προσδιόρισαν διάφορους παράγοντες του βιώσιμου τουρισμού, οι οποίοι απευθύνονταν στους πελάτες τους. “Το ερώτημα, όμως, δεν είναι πια αν οι ταξιδιώτες νοιάζονται για να βοηθήσουν να γίνει ο κόσμος ένα καλύτερο μέρος για διακοπές. Το κάνουν, όπως αποκαλύπτει και το Luxe Report του Virtuoso. Το πραγματικό ερώτημα είναι πώς εμείς στην τουριστική βιομηχανία συνεργαζόμαστε για να προετοιμαστούμε για μια νέα γενιά ταξιδιωτών που θέλουν να έχουν θετικό αντίκτυπο στους τόπους που επισκέπτονται”, δήλωσε ο Κώστας Χρήστου, πρόεδρος της βιώσιμης στρατηγικής τουρισμού της Virtuoso.