Ο Frances Kiradjian στο blla.org (Boutique & Lifestyle Lodging Association), αποκάλυψε τις 10 κορυφαίες τάσεις στα boutique ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο, όπως προέκυψαν από το πάνελ της συνόδου κορυφής για τα boutique και lifestyle ξενοδοχεία (boutique and lifestyle hotel summit).

best-paris-boutiqu_3522969b
Hôtel La Belle Juliette, St-Germain-des-Prés, Paris

Αυτές οι 10 νέες τάσεις είναι:

1. Εμπειρία και ακεραιότητα
Οι πελάτες των boutique ξενοδοχείων αναζητούν εμπειρίες, που θα τους μείνουν αξέχαστες. Σε αυτήν την περίπτωση το design έρχεται δεύτερο.

2. Clubs
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζεται για την ενσωμάτωση κλαμπ στα boutique ξενοδοχεία, ιδιαίτερα σε σημαντικές αστικές αγορές, όπως στο Λονδίνο και τη Νέα Υόρκη.

3. Περιβαλλοντική συνείδηση
Όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες ενδιαφέρονται για το περιβαλλοντικό αποτύπωμα και γι’ αυτό τα boutique ξενοδοχεία υιοθετούν φιλικές προς το περιβάλλον πολιτικές, όπως η χρήση τοπικών και εποχιακών προϊόντων στην κουζίνα τους.

4. Χαμηλές τιμές
Μέχρι τώρα τα boutique ξενοδοχεία απευθύνονταν σε κοινό με υψηλό budget, ωστόσο αυξάνεται ολοένα και περισσότερο το ενδιαφέρον για ξενοδοχεία με χαμηλότερες τιμές, που προσφέρουν ξεχωριστές και όχι ομογενοποιημένες εμπειρίες.

5. Τεχνολογία δωματίου
Είναι σημαντικό τα boutique ξενοδοχεία να προσφέρουν στους πελάτες τους, τουλάχιστον την τεχνολογία, που έχουν σπίτι τους. Αυτή η τεχνολογία θα πρέπει να είναι πρακτική και φιλική στο χρήστη.

6. Αυθεντικότητα
Τα boutique ξενοδοχεία είναι καλύτερο να στεγάζονται σε ιστορικά και ενδιαφέροντα κτήρια. Εάν αυτό γίνει με σεβασμό στα υλικά, που χρησιμοποιήθηκαν κατά την αρχική κατασκευή, τα boutique ξενοδοχεία μπορούν να μετατραπούν στα πιο αυθεντικά ξενοδοχεία, όσον αφορά στο κτιριακό τους περιβάλλον.

7. Ποικιλία
Τα boutique ξενοδοχεία μπορούν να βγάλουν κέρδος από την ευελιξία και την ανεξαρτησία τους, προσφέροντας δωμάτια με διαφορετικό design και όχι στάνταρ παροχές.

8. Τοποθεσία, όχι brand
Οι πελάτες ενός boutique ξενοδοχείου θέλουν να έρθουν σε επαφή με το ίδιο το ξενοδοχείο και τους ανθρώπους του και δεν αποζητούν ένα διεθνές απρόσωπο brand.

9. Boutique B&B
Παρατηρείται έντονα το φαινόμενο, τα boutique ξενοδοχεία να προσφέρουν ιδιαίτερες γαστρονομικές εμπειρίες, όπως την επίσκεψη σε chefs, και οινογευσίες.

10. Lifestyle ξενοδοχεία
Οι πολυεθνικές αλυσίδες ξενοδοχείων, προσπαθώντας να αντιγράψουν τη φιλοσοφία ενός boutique ξενοδοχείου, στοχεύουν στη δημιουργία ενός νέου μοντέλου lifestyle hotel, που περιλαμβάνει 100-200 δωμάτια και δίνει προτεραιότητα στην εμπειρία.

Source :