Οι ξενοδοχειακές αλυσίδες συμβαδίζουν με την επικαιρότητα και αναθεωρούν τα πρωτόκολλα υγιεινής και καθαριότητας
Η πανδημία του κορωνοϊού έχει φέρει στο προσκήνιο προβλήματα ή αστοχίες που προϋπήρχαν στην ξενοδοχειακή καθαριότητα. Αυξάνεται, λοιπόν, η τάση αναθεώρησης των προτύπων της καθαριότητας που εφαρμόζεται στα Τουριστικά καταλύματα κάθε είδους, με πρωταρχικό στόχο την προστασία της δημόσιας υγείας.
Το καθήκον της επαρκούς καθαριότητας, το οποίο για τα ξενοδοχεία αποτελεί και νομική υποχρέωση με στόχο τη διασφάλιση και την ευημερία των επισκεπτών τους, ήταν πάντα μια σημαντική πτυχή για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.
Παρόλο που πολλά ξενοδοχεία είναι, αυτή τη στιγμή κλειστά λόγω της πανδημίας, πολλοί ξενοδόχοι ανησυχούν ήδη για το πώς θα πρέπει να ασκήσουν αυτό το καθήκουν μόλις ανοίξουν ξανά. Όχι μόνο τα κυβερνητικά πρότυπα που προκύπτουν από την πανδημία υπαγορεύουν νέες πρακτικές από τις επιχειρήσεις, αλλά και οι προσδοκίες του κοινού για την υγεία θα είναι, αδιαμφισβήτητα, πολύ πιο διαφορετικές και απαιτητικές από πριν.
Οι Μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες ήδη έχουν ξεκινήσει να αναθεωρούν τα πρωτόκολλα υγιεινής και καθαριότητας.
[Μπορείτε να δείτε περισσότερα εδώ: Αναθεώρηση της ξενοδοχειακής καθαριότητας]
Το παράδειγμα της Hyatt
Εστιάζοντας στην ασφάλεια και την ευημερία των συναδέλφων και των επισκεπτών κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19 και πέραν αυτής, η δέσμευση της Hyatt περιλαμβάνει τη διαπίστευση του Global Biorisk Advisory Council, ειδικούς για την εξυγίανση σε επίπεδο ξενοδοχείου και μια ομάδα εργασίας αξιόπιστων ιατρικών και βιομηχανικών συμβούλων.
Υποστηριζόμενη από το σκοπό της φροντίδας και της εμπειρίας που προσφέρει φιλοξενία παγκόσμιας κλάσης για περισσότερα από 60 χρόνια, η Hyatt ανακοίνωσε μια Παγκόσμια δέσμευση για την καθαριότητα και των πόρων της σχετικά με την ασφάλεια και την ευημερία των εργαζομένων και των επισκεπτών. Η πολυεπίπεδη δέσμευση βασίζεται στα υπάρχοντα αυστηρά πρωτόκολλα της Hyatt και θα περιλαμβάνει μια διαδικασία διαπίστευσης από το Global Biorisk Advisory Council (GBAC) σε όλα τα ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο, συναδέλφους κατάρτισης και πόρους υποστήριξης, και μια διαλειτουργική ομάδα εργασίας ιατρικών εμπειρογνωμόνων και επαγγελματιών του κλάδου που θα συμβάλουν σε διάφορες πτυχές της ξενοδοχειακής εμπειρίας.
Παγκόσμια Διαπίστευση Καθαριότητας
Η Hyatt παραμένει δεσμευμένη να παρέχει ασφαλή και καθαρά περιβάλλοντα και να διατηρεί τα υψηλότερα πρότυπα καθαριότητας για εργαζόμενους και επισκέπτες σε όλα τα ξενοδοχεία παγκοσμίως. Τον Μάιο του 2020, η Hyatt σχεδιάζει να εισαγάγει μια διαπίστευση GBAC STARTM μέσω ενός προγράμματος καθαρισμού, απολύμανσης και πρόληψης μολυσματικών ασθενειών που θα βασίζεται στην απόδοση και θα επικεντρωθεί στη δημιουργία ξενοδοχειακών περιβαλλόντων υγιεινών και ασφαλών. Το GBAC είναι ένα τμήμα της ISSA, της παγκόσμιας ένωσης βιομηχανίας καθαρισμού και αποτελείται από ηγέτες στον τομέα της ανάλυσης και του μετριασμού των παθογόνων απειλών, σχεδιασμένο ειδικά για την αντιμετώπιση βιολογικών απειλών και κρίσεων σε πραγματικό χρόνο όπως η πανδημία COVID-19. Η Hyatt είναι η πρώτη μάρκα φιλοξενίας που ανακοινώνει σχέδια δέσμευσης για πιστοποίηση GBAC STARTM, η οποία θα περιλαμβάνει λεπτομερή εκπαίδευση σε περισσότερα από 900 ξενοδοχεία Hyatt παγκοσμίως. Η Hyatt σκοπεύει να το συμπληρώσει με τακτικό εσωτερικό και τριτογενή έλεγχο.
Ειδικοί εξυγίανσης σε ξενοδοχειακό επίπεδο
Επιπλέον, ως μέρος της παγκόσμιας δέσμευσης της Hyatt για τη φροντίδα και την καθαριότητα, μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2020, κάθε ξενοδοχείο της Hyatt θα έχει τουλάχιστον ένα άτομο στην ιδιοκτησία εκπαιδευμένο ως Υπεύθυνο Υγιεινής, το οποίο θα είναι υπεύθυνο για το ξενοδοχείο του να ακολουθεί νέες επιχειρησιακές οδηγίες και πρωτόκολλα, μερικά από τα οποία ενδέχεται περιλαμβάνουν:
- Πιστοποίηση εργαζομένου, εκπαίδευση και διαδικασία επαναπιστοποίησης για την υγιεινή και την καθαριότητα
- Αυξημένη συχνότητα καθαρισμού με απολυμαντικά νοσοκομειακού επιπέδου σε όλες τις επιφάνειες υψηλής αφής, τα δωμάτια και τους κοινόχρηστους χώρους
- Εφαρμογή βελτιωμένων πρωτοκόλλων ασφάλειας και υγιεινής τροφίμων για εστιατόρια, υπηρεσία δωματίου και ομαδικές συναντήσεις και εκδηλώσεις
- Τοποθέτηση σταθμών απολυμαντικών για χέρια σε όλους τους χώρους του ξενοδοχείου και στους υπαλλήλους και στις εισόδους
- Εξερεύνηση της εγκατάστασης συσκευών καθαρισμού και απολύμανσης σε μια προσπάθεια διασφάλισης βελτιωμένης ποιότητας αέρα
- Προστατευτικές μάσκες και άλλος εξοπλισμός για τους εργαζομένους του ξενοδοχείου