odontokremaΟ Daniel Engber
στο slate.com, εκφράζει την εξής απορία:

Γιατί τα ξενοδοχεία, ενώ προσφέρουν πάρα πολλές ανέσεις, από σαμπουάν και αφρόλουτρο, μέχρι λίμα για τα νύχια και είδη ραπτικής, δεν προσφέρουν οδοντόκρεμα, που αποτελεί μία από τις βασικές ανάγκες ενός επισκέπτη;

Για να λύσει την απορία του απευθύνθηκε σε στελέχη 18 μεγάλων αλυσίδων ξενοδοχείων των ΗΠΑ και όπως φαίνεται η απάντηση, που πήρε ήταν σχεδόν η ίδια: “Οι ανέσεις που παρέχει ένα ξενοδοχείο βασίζονται πάντοτε στα αποτελέσματα ερευνών για το τι ζητάνε οι καταναλωτές. Με άλλα λόγια, στα ξενοδοχεία δεν διατίθεται οδοντόκρεμα, γιατί δεν υπάρχει ζήτηση! Όπως ανέφεραν, μάλιστα, κάποια από τα στελέχη των ξενοδοχείων, εάν είχε παρατηρηθεί ένας αυξημένος αριθμός σχετικών αιτημάτων, τότε η διοίκηση θα είχε πράξει αναλόγως και θα αναθεωρούσε τα πακέτο των προϊόντων, που παρέχει”.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, ένας δεύτερος λόγος είναι πως όλοι οι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων κάνουν ό,τι και οι ανταγωνιστές τους. Επίσης, δεν αναφέρεται στις αξιολογήσεις των ξενοδοχείων. Οι αξιολογητές, διατυπώνουν πολύ ακριβείς απαιτήσεις, που έχουν από τα ξενοδοχεία, σχετικά με τα παρεχόμενα είδη προσωπικής υγιεινής, και αφού η οδοντόκρεμα δεν απαιτείται στην αξιολόγηση ενός ξενοδοχείου, οι ξενοδόχοι δεν θεωρούν πως χρειάζεται και να την παρέχουν.