Σύμφωνα με τη Le Monde, τα ξενοδοχεία κινδυνεύουν όλο και περισσότερο να χάσουν μεγάλο μερίδιο της αγοράς από τα ενοικιαζόμενα. Αναλυτικότερα, η Nathalie Benet, εκπρόσωπος του Κέντρου Έρευνας για θέματα Management στην Τουλούζη, δήλωσε ότι – σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη – «οι πλατφόρμες κράτησης δωματίων όπως είναι η Airbnb ή η Homestay, που φέρνουν σε επαφή τους τουρίστες με τους ιδιοκτήτες δωματίων, αποτελούν μια μεγάλη πρόκληση για τους ξενοδόχους».AdTech Ad

airbnb-

Αυτό που -κατά κύριο λόγο- λειτουργεί ανασταλτικά στην ανάπτυξη του ξενοδοχειακού κλάδου, είναι η έλλειψη συστήματος αξιολόγησης των υπηρεσιών από την πλευρά των πελατών (καθώς ένα απλό ερωτηματολόγιο δεν αρκεί).

Κάποιες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις το έχουν αντιληφθεί και έχουν υιοθετήσει συγκεκριμένη στρατηγική, ωστόσο παραμένουν η μειοψηφία, σε αντίθεση με τους ιδιοκτήτες ενοικιαζόμενων, που αναζητούν feedback από τους πελάτες και προχωρούν άμεσα σε διορθωτικές ενέργειες, αν αυτό κριθεί απαραίτητο, ενσωματώνοντας υπηρεσίες, που κάνουν τους επισκέπτες να αισθάνονται σαν στο σπίτι τους “τους υποδέχονται οι ίδιοι ή  τους κερνούν γλυκό ή ποτό καλωσορίσματος. Και όλα αυτά οι πελάτες τα μεταφέρουν κατόπιν ως θετικές εμπειρίες στο διαδίκτυο”.