Τα ξενοδοχεία στις ΗΠΑ προσθέτουν ηλεκτρονικές πληρωμές για την προσέλκυση Κινέζων τουριστών
Σύμφωνα με το lodgingmagazine.com, οι κορυφαίες υπηρεσίες ψηφιακών πληρωμών, Alipay της Alibaba και WeChat Pay της Tencent, διαχειρίστηκαν συνολικά 2,9 τρισ. δολ. το 2016, παρουσιάζοντας 20 φορές αύξηση σε μόλις τέσσερα χρόνια. Ταυτόχρονα, η κίνηση στον εξερχόμενο κινεζικό τουρισμό συνεχίζει να αυξάνεται και οι Κινέζοι τουρίστες αναμένεται να πραγματοποιήσουν 150 εκατ. ταξίδια αυτόν το χρόνο, ενώ -μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια- ο αριθμός αυτός θα μπορούσε να φτάσει μέχρι και τα 700 εκατομμύρια. Μάλιστα, σύμφωνα με έρευνα από την Asia Pacific Travel Association, μέχρι το 2020, εκτός από το Μεξικό και τον Καναδά, οι περισσότεροι διεθνείς τουρίστες στις ΗΠΑ θα προέρχονται από την Κίνα.
Οι ξενοδοχειακές αλυσίδες των ΗΠΑ, για να επωφεληθούν από αυτήν την τάση, άρχισαν να συνεργάζονται με κινεζικές εταιρείες ηλεκτρονικών πληρωμών, ώστε να προσέλκυσουν Κινέζους τουρίστες. Για παράδειγμα, η Marriott και η Alibaba ξεκίνησαν μια κοινή επιχείρηση τον περασμένο Αύγουστο, ώστε να ενσωματώσουν σε μία υπηρεσία τον προγραμματισμό, την κράτηση, την πληρωμή και τη διαχείριση ενός ταξιδιού για τους Κινέζους τουρίστες. Η Marriott σχεδιάζει επίσης να επεκτείνει τις ψηφιακές υπηρεσίες της Alipay για πληρωμές στα ξενοδοχεία – πέρα από την περιοχή Ασίας – στις βασικές αγορές των ΗΠΑ και της Ευρώπης.