patrastimes.gr*

Η παλιομοδίτικη συνήθεια του μπάτλερ καλά κρατεί στο ξενοδοχείο The Plaza. Τα κεράσματα για το τσάι σερβίρονται σε ορειχάλκινα κλουβιά, οι ντυμένοι με κοστούμι υπάλληλοι μεταφέρουν τις αποσκευές στις σουίτες και οι σεφ δημιουργούν πιάτα που δεν θα μπορούσατε ποτέ να φανταστείτε.

Πώς είναι όμως πραγματικά τα πράγματα από την σκοπιά των μπάτλερ που πρέπει να εξυπηρετήσουν αριστοκράτες που τα θέλουν όλα τώρα και μάλιστα με την ταχύτητα του φωτός;

Ένας μπάτλερ με προϋπηρεσία, δέχθηκε μια θέση για το διάσημο Plaza Hotel της Νέας Υόρκης, προκειμένου να ενταχθεί στην ομάδα των 10 ατόμων (ανάμεσά τους και μία μόνο γυναίκα), που τρέχουν πάνω κάτω στους 20 ορόφους του ξενοδοχείου, μέρα-νύχτα, εξασφαλίζοντας πως οι καλεσμένοι θα νιώθουν σαν βασιλιάδες.

Κατά τη διάρκεια της σύντομης θητείας του εκεί, μετέφερε ρούχα από το καθαριστήριο για πριγκίπισσες της Μέσης Ανατολής και άκουσε συναδέρφους να εξιστορούν περίεργα συμβάντα, όπως το να τους ζητούν viagra ή να παρηγορούν μια γυναίκα που μόλις τις έπεσαν τα βατόμουρα στο φόρεμά της.

Ποια είναι όμως τα 8 σοκαριστικά πράγματα που έμαθε από την υπηρεσία του ως μπάτλερ σε ένα από τα ακριβότερα ξενοδοχεία του κόσμου;

Μια λίστα VIP στην οποία δε θα θέλατε να βρίσκεστε

Εκατοντάδες κλήσεις δέχονται οι μάτλερ σε κάθε βάρδια – κυρίως για να γεμίσουν τα δοχεία με τα παγάκια, να πάρουν τα άπλυτα και να γυαλίσουν παπούτσια. Επίσης, ένας εκπληκτικά μεγάλος αριθμός επισκεπτών, θα κλείσει παρακείμενες σουίτες: μία για τον ύπνο και μία για τις αποσκευές τους.

Σύμφωνα με την εταιρική φιλοσοφία του ξενοδοχείου, κάθε επισκέπτης πρέπει να νιώθει VIP στο Plaza. Ωστόσο, υπάρχει ακόμη μία ιεραρχία μεταξύ αυτών που κάνουν check-in. Στην κορυφή της λίστας είναι οι βασιλιάδες, οι βασίλισσες και οι αρχηγοί κρατών ή όπως τους αποκαλούν οι μπάτλερ οι V1s και που είναι πάντα παρόντες στο ξενοδοχείο. Μετά έρχονται αυτοί που πληρώνουν πολλά, αυτοί που μένουν μεγάλα χρονικά διαστήματα, αυτοί που κλείνουν πολλά δωμάτια και οι διασημότητες. Ονομάζονται DV ή διακεκριμένοι επισκέπτες. Τελευταίοι έρχονται οι δύσκολοι και απαιτητικοί που χρειάζονται «ειδική βοήθεια».

Η στιγμή του μπάνιου μπορεί να είναι αμήχανη

Ένα άλλο κοινό αίτημα για την ομάδα των μπάτλερ είναι να γεμίζουν την μπανιέρα με ένα μίγμα αλάτων, αρωματικών έλαιων και τριαντάφυλλων – ειδικά κατά τους ψυχρότερους μήνες του χρόνου. Αλλά τα καθήκοντα του μπάτλερ δεν σταματούν μόλις γεμίσει η μπανιέρα. Ο ειδικός στο μπάνιο του Plaza, ο Μπαλ δήλωσε πως στο 95% των περιπτώσεων, του ζητούν να μείνει σε πολύ κοντινή απόσταση, την ώρα που οι επισκέπτες απολαμβάνουν το μπάνιο τους. Οι περισσότεροι από αυτούς, θέλουν πιο ζεστό νερό ή έλαια ή ακόμη τυος αρέσει να του κρατούν το χέρι γιατί τους χαλαρώνει.

Υπάρχει όμως και ένα ακόμη πιο περίεργο περιστατικό. Κάποια στιγμή, ένας καλεσμένος του ζήτησε φρέσκα στρείδια στην μπανιέρα. Γέμισε, λοιπόν, ο μπάτλερ την μπανιέρα με πάγο και έβαλε τα στρείδια γύρω – γύρω από την μπανιέρα για να ανακαλύψει τελικά ότι θα ήθελε μέσα στη μπανιέρα δίπλα του. Τελικά ο πελάτης φάνηκε ικανοποιημένος: έκλεισε και το διπλανό δωμάτιο για τον μπάτλερ του για να είναι πάντα κοντά του.

Οι ένοικοι του ξενοδοχείου είναι αρκετά προβλέψιμοι…

Οι υπεύθυνοι των καλεσμένων του Plaza ερευνά όσους μένουν στο ξενοδοχείο σε ατομική βάση, χρησιμοποιώντας μια ποικιλία εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης. (Το αγαπημένο είναι το LinkedIn.com). Οι μπάτλερ από την άλλη, έχουν πιο οικεία μέσα. Στέλνουν βραστήρες στα δωμάτια που μένουν Ασιάτες που συχνά φέρνουν noodles από την πατρίδα τους για να μαγειρέψουν στη σουίτα τους. Τσεκάρουν πιο συχνά το minibar των τριαντάρηδων Αμερικανών ενώ οι VIP της Μέσης Ανατολής δέχονται αυτό που αποκαλούν «αραβική ευχαρίστηση» – ένα δίσκο με αποξηραμένα φρούτα και ξηρούς καρπούς. Τα προτιμούν από τα σοκολατάκια, τα κέικ και άλλα γλυκά επιδόρπια. Όσο για τους επιχειρηματίες της Δύσης; Τους καταλαβαίνουν από την ποσότητα των άπλυτων κοστουμιών που στέλνουν για καθάρισμα.

Διαβάστε το υπόλοιπο άρθρο στο: patrastimes.gr