Όπως έχουμε ξαναπεί τα ξενοδοχεία με την ώρα …ή μάλλον με το λεπτό, είναι η νέα τάση! Αυτό το trend φαίνεται να έχει αρχίσει να γίνεται ιδιαίτερα δημοφιλές, ειδικά σε μεγάλες πόλεις, όπως η Νέα Υόρκη, το Λονδίνο, η Μαδρίτη, το Παρίσι και το Ντουμπάι, μιας και εξυπηρετεί ιδιαίτερα τους πελάτες,που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους και θέλουν να ξεκουραστούν και να κάνουν ένα μπάνιο, αλλά και όλους όσοι πετούν με πτήσεις, που απαιτούν πολύωρες αλλαγές και καθυστερήσεις και δε θέλουν να περνούν όλη αυτή την ώρα στο αεροδρόμιο.

Αυτή την τάση εκμεταλλεύτηκε και η νέα εφαρμογή, που ακούει στο όνομα Recharge. Η Recharge είναι μια επένδυση του τεχνολογικού εκκολαπτηρίου της JetBlue, που έκανε το επίσημο λανσάρισμά της το 2015 στο Σαν Φρανσίσκο. Επεκτάθηκε στη Νέα Υόρκη στις 24 Απριλίου με 16 πολυτελή ακίνητα, που περιλαμβάνουν και τετράστερα και πεντάστερα, όπως το Quin και το Pierre.

Η διαδικασία για τον πελάτη, που αναζητά ξενοδοχείο, είναι απλή: Αφού κατεβάσει δωρεάν την εφαρμογή, εντοπίζει το πλησιέστερο ξενοδοχείο και πατάει το κουμπί «κράτηση τώρα». Η χρέωση ξεκινά 30 λεπτά μετά την καταχώρηση της κράτησης ή μόλις πάρει στα χέρια του το κλειδί του δωματίου -εάν αυτό γίνει νωρίτερα-, και τελειώνει μόλις δηλώσει στην εφαρμογή ότι κάνει «check out». Η πελάτης πληρώνει για κάθε λεπτό της διαμονής του και αν αναχωρήσει αργότερα, από την ώρα που αρχικά είχε δηλώσει, θα χρεωθεί έξτρα.

Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ιδρυτές της Recharge δεν θεωρούν βασικό ανταγωνιστή τους άλλες ιστοσελίδες κράτησης ξενοδοχείων με την ώρα, όπως η Dayuse και η Hotelsbyday (που περιλαμβάνουν φθηνότερα καταλύματα από τη Recharge) αλλά τα Starbucks! Ναι, τα Starbucks, και αυτό γιατί επιλέγονται συχνά από επαγγελματίες, που έχουν λίγες ώρες ελεύθερες ανάμεσα σε ραντεβού και υποχρεώσεις, και έτσι πάνε με το laptop τους σε κάποια από τις καφετέριες της αλυσίδας. Ωστόσο, τα Starbucks δεν διαθέτουν κρεβάτι και ντους, και ούτε δίνουν τη δυνατότητα απερίσπαστης εργασίας.

Και αν και κάποιοι ισχυρίζονται ότι δεν είναι συμφέρουσα η ολιγόλεπτη κράτηση για τους ξενοδόχους, αφού θα πρέπει να καθαρίζουν το δωμάτιο και να αλλάζουν σεντόνια πολλές φορές κατά τη διάρκεια της ημέρας, οι ιδρυτές της Recharge επισημαίνουν ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει, καθώς στην πραγματικότητα τα ξενοδοχεία της πλατφόρμας βλέπουν εξαψήφια κέρδη, χάρη στις κρατήσεις με το λεπτό, και οι προβλέψεις για το μέλλον υποδεικνύουν ακόμα μεγαλύτερα κέρδη.

Δείτε ακόμη: Ξενοδοχείο με την…ώρα! το νέο trend