Σύμφωνα με την  έκθεση καταναλωτικών τάσεων της Google στην αναζήτηση και κράτηση διακοπών, με τίτλο Google Playbook for Travel, υπάρχουν πρακτικές, που βασίζονται στις ανάγκες των καταναλωτών, στις λεπτομέρειες ή τις μικροστιγμές τους, όπως αναφέρεται, οι οποίες εκδηλώνονται μέσα από τις αναζητήσεις τους.

google-2

Οι επίδοξοι ταξιδιώτες είναι πολλοί στον κόσμο και, πάνω από το 40% κάνει εκτενή διαδικτυακή έρευνα πριν καταλήξει να κλείσει το ταξίδι. Μάλιστα, οι περισσότεροι χρησιμοποιούν τις mobile  συσκευές, μιας και το κατά το πρώτο μόνο τρίμηνο του 2016, οι κρατήσεις ταξιδιών από κινητά παρουσίασαν αύξηση 10%, το 40% των επισκέψεων σε ταξιδιωτικά site των ΗΠΑ, έγινε μέσω κινητών τηλεφώνων, το 60% των αναζητήσεων για πληροφορίες έγινε επίσης από κινητά τηλέφωνα, ενώ τα 2/3 των βίντεο στο YouTube, που σχετίζονταν με το τουρισμό, παρακολουθήθηκαν από το κινητό. Επίσης, φαίνεται πως η απλούστευση της διαδικασίας μέσω των κινητών μείωσε και κατά 5% το χρόνο, που δαπανάται στην αναζήτηση και πλέον μιλάμε για στιγμιαίες αναζήτησης  – μικροστιγμές.

Οι μικροστιγμές, σύμφωνα με τη Google, χωρίζονται σε κατηγορίες. Έτσι, οι χρήστες – ταξιδιώτες, μέσα από τις αναζητήσεις τους, επιδιώκουν την απόδραση, το σχεδιασμό διακοπών, τον προγραμματισμό του ταξιδιού, τις κρατήσεις και, όταν όλα έχουν κανονιστεί, έρχονται οι αναζητήσεις για τις πληροφορίες για την πόλη, οι φωτογραφίες και τα μέρη, που θα επισκεφτούν.

google

Πώς μπορείτε, λοιπόν, εσείς, ως επαγγελματίες του χώρου, να επωφεληθείτε από αυτές τις μικροστιγμές;

Βασιστείτε πάνω σε αυτές τις αναζητήσεις, αυτές τις μικροστιγμές, και δώστε στους πελάτες σας τα αποτελέσματα, που θέλουν να δουν στις αναζητήσεις τους. Άλλωστε, το 72% των ταξιδιωτών συμφώνησαν πως ψάχνουν πληροφορίες για το μέρος, που θα επισκεφτούν, μέσα από σύντομες αναζητήσεις από το κινητό και το tablet τους και εμπιστεύονται τις πληροφορίες των ταξιδιωτικών γραφείων από τα οποία μπορούν να βρουν ποικιλία πληροφοριών.

Γι αυτό, λοιπόν, η Google προτείνει:

  1. Να είστε παρόντες. Με άλλα λόγια να είστε το αποτέλεσμα στην αναζήτηση των τουριστών, να είστε κατάλληλα προετοιμασμένοι και να έχετε ανεβάσει τα στοιχεία και τα Blogs σας στο διαδίκτυο.
  2. Να είστε χρήσιμοι. Μην παρέχετε τετριμμένες πληροφορίες. Βρείτε πιο «ψαγμένες» πληροφορίες που όλοι οι πελάτες σας θα ήθελαν να ξέρουν, φτιάξτε πακέτα ανάλογα με το είδος διακοπών, που επιθυμούν και γενικά πρωτοτυπήστε.

Προσπαθήστε, ωστόσο, να επικεντρωθείτε σε μερικές μόνο περιοχές ή συγκεκριμένα είδη διακοπών, γιατί αλλιώς κινδυνεύετε να χάσετε τις μικροστιγμές, τις λεπτομέρειες, που επιζητούν οι ταξιδευτές. Το ζητούμενο είναι να χρήσιμες πληροφορίες για νέους προορισμούς, την περιοχή και τις δραστηριότητες, μέσω των mobile συσκευών, με site και apps.