Τα τρία τέταρτα των Αμερικανών ταξιδιωτών (75%) θα εξετάσουν το ενδεχόμενο να συνεργαστούν με ταξιδιωτικό πράκτορα για να προγραμματίσουν τις διακοπές τους, ενώ περίπου 27 εκατομμύρια ταξιδιώτες σχεδιάζουν να το κάνουν μόνο μέσα στο επόμενο έτος, σύμφωνα με νέα έρευνα της AAA Travel.

Παρά την αυξανόμενη τάση που κατευθύνει το κοινό προς τις ψηφιακές πλατφόρμες και τις ειδικά σχεδιασμένες εφαρμογές, οι πληροφορίες φέρνουν μια θετική εικόνα για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες για τα επόμενα χρόνια όσον αφορά τόσο τους Millenials, όπως και τους baby boomers, αφού αυτοί σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν ταξιδιωτικό πράκτορα για ένα ταξίδι τους επόμενους 12 μήνες.

Περίληψη:

  • Παρά την αυξανόμενη τάση προς τις ψηφιακές πλατφόρμες και τις ειδικά σχεδιασμένες εφαρμογές, η έρευνα της AAA Travel δείχνει ότι περίπου 27 εκατομμύρια Αμερικανοί ταξιδιώτες σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν ταξιδιωτικό πράκτορα μέσα στο επόμενο έτος.
  • Τα ευρήματά της δείχνουν ότι τα τρία τέταρτα Αμερικανών ταξιδιωτών (75%) θα εξετάσουν το ενδεχόμενο να συνεργαστούν με ταξιδιωτικό πράκτορα για να προγραμματίσουν τις διακοπές τους λόγω της «προστιθέμενης αξίας» που προσφέρουν στις υπηρεσίες και τις εμπειρίες.
  • Η έρευνά της δείχνει επίσης ότι οι Millenials είναι εξίσου πιθανό όπως και οι baby boomers να χρησιμοποιήσουν ταξιδιωτικό πράκτορα για ένα ταξίδι τους επόμενους 12 μήνες.

Οι συνεχείς τεχνολογικές εξελίξεις που επιτρέπουν στους ταξιδιώτες να προγραμματίσουν και να κλείσουν διακοπές μόνοι τους, φαίνεται να έχουν καταφέρει λίγα πράγματα για να αλλάξουν τη νοοτροπία των Αμερικανών, με σχεδόν το ήμισυ των ερωτηθέντων, (46%) στην τηλεφωνική έρευνα από την AAA Travel, να αισθάνεται ότι η συνεργασία με ταξιδιωτικό πράκτορα προσθέτει αξία στο ταξίδι τους. Οι κορυφαίοι λόγοι για να εξεταστεί εάν θα πρέπει να επιλέξει κανείς έναν ταξιδιωτικό πράκτορα, ήταν η εξασφάλιση μια ομαλής εμπειρίας, χωρίς ανεπιθύμητα και απροσδόκητα γεγονότα, σε πιο περίπλοκους και ακριβούς προορισμούς και οι συστάσεις και συμβουλές για ένα πιο ολοκληρωμένο και οργανωμένο πρόγραμμα ταξιδιού.

«Είτε πρόκειται για διακοπές μια φορά στη ζωή τους, για πρώτη φορά στο εξωτερικό ή για ετήσια οικογενειακή απόδραση, οι ταξιδιώτες θέλουν να αξιοποιήσουν στο έπακρο κάθε ταξίδι και βασίζονται σε ταξιδιωτικούς πράκτορες, για να διασφαλίσουν ότι θα συμβεί το καλύτερο δυνατό», λέει ο Bill Sutherland, ανώτερος αντιπρόεδρος του AAA Travel. “Αν και οι ταξιδιώτες σήμερα έχουν χιλιάδες τρόπους για να κλείσουν το πακέτο των διακοπών τους, αναγνωρίζουν την αξία της συνεργασίας με έναν επαγγελματία, έμπειρο ταξιδιωτικό πράκτορα για να διασφαλίσουν ότι θα υπάρξει απόδοση της ταξιδιωτικής τους επένδυσης και θα υπάρξει μια μοναδική εμπειρία γεμάτη ευχάριστες αναμνήσεις”.

Παρόλο που οι ταξιδιώτες αναγνωρίζουν όλο και περισσότερο την αξία των ταξιδιωτικών πρακτόρων, υπάρχουν ακόμα περισσότερες ευκαιρίες για τους παραθεριστές να αποκομίσουν τα πλήρη οφέλη, σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας. Σχεδόν οι μισοί ταξιδιώτες (49%) θα εξετάσουν το ενδεχόμενο να συνεργαστούν με ταξιδιωτικό πράκτορα για διεθνείς διακοπές, αλλά λιγότερο από το ένα τέταρτο (22%) θα το έκανε για διακοπές στις Ηνωμένες Πολιτείες.