Εκσυγχρονίζοντας την εμπειρία των πελατών: Οι τάσεις των εστιατορίων ξενοδοχείου για το 2021
Η ξενοδοχειακή βιομηχανία αντιμετωπίζει νέες προκλήσεις και ευκαιρίες καθώς ο COVID κάνει τους ξενοδόχους να επανεξετάσουν τη βιωσιμότητα των υπηρεσιών τους, για φαγητό και ποτό, και να προσαρμοστούν για το μέλλον, με τρόπους που πολλοί δεν θα μπορούσαν ποτέ να προβλέψουν.
Ενώ ο μετασχηματισμός των προσφορών τροφίμων και ποτών σε ξενοδοχεία και θέρετρα είναι μια συνεχής στρατηγική για την παροχή μοναδικών εμπειριών, αυξάνοντας ταυτόχρονα και τα έσοδα, οι ξενοδόχοι πρέπει να ανανεώσουν τις προσφορές τους, προκειμένου να διατηρήσουν τη δυνατότητα προσέγγισης όσο το δυνατόν περισσότερων πελατών μακροπρόθεσμα, σύμφωνα με το hospitalitynet.org.
Υιοθετώντας την ανέπαφη εμπειρία
Παρακολουθούμε το τέλος της παραδοσιακής υπηρεσίας δωματίου καθώς οι επισκέπτες αναζητούν ανέπαφους τρόπους για να λαμβάνουν φαγητό. Στα περισσότερα ακίνητα της ξενοδοχειακής αγοράς, η υπηρεσία δωματίου πλήρους εξυπηρέτησης έχει αντικατασταθεί από τη συσκευασία “to go” στα δωμάτια. Αυτό είναι πιθανό να παραμείνει ως διαδικασία επιλογής. Θα αρχίσουμε να δίνουμς περισσότερη προσοχή στις συσκευασίες, συμπεριλαμβανομένων ειδικών δοχείων που βελτιώνουν την παρουσίαση των τροφίμων και τη δημιουργική τοποθέτηση της επωνυμίας, έτσι ώστε οι επισκέπτες να αισθάνονται ακόμα συνδεδεμένοι με το εστιατόριο. Όπως οι επισκέπτες, τα εστιατόρια έχουν αγκαλιάσει τα μενού χωρίς χαρτί, καθώς είναι μια διαδικασία φιλική προς το περιβάλλον, εξοικονομεί το κόστος εκτύπωσης και επιτρέπει μεγαλύτερη ευελιξία κατά την αλλαγή μενού. Η ευκολία των κωδικών QR που συνδέουν τα μενού με τα έξυπνα τηλέφωνα είναι μια ευκολία που αγκαλιάστηκε και εκτιμήθηκε γρήγορα από τους επισκέπτες. Αν και δεν θα αντικαταστήσει ποτέ πλήρως τα παραδοσιακά μενού, είναι ένα χαρακτηριστικό που πιθανότατα θα αναμένεται από τους επισκέπτες.
Ελκυστικές προσφορές
Η πανδημία έχει προκαλέσει στους καταναλωτές να ξανασκεφτούν το πού ξοδεύουν τα χρήματά τους και υπογραμμίζουν την ανάγκη υποστήριξης της κοινότητας. Οι επισκέπτες αποδίδουν αυξημένη προσδοκία για ποιότητα και δημιουργικότητα και αναμένουν τη διαθεσιμότητα τοπικών αλκοολούχων ποτών, μπύρας, κρασιού και μενού με τοπικά προϊόντα. Οι επισκέπτες θέλουν επίσης να δειπνήσουν σε ένα μέρος όπου μπορούν να είναι απομακρυσμένοι με ασφάλεια από τους άλλους επισκέπτες, οπότε τα εστιατόρια επικεντρώνονται περισσότερο στη μεγιστοποίηση των εξωτερικών τους χώρων.
Αναμόρφωση πωλήσεων τροφίμων και ποτών ξενοδοχείου
Καθώς οι επισκέπτες διευκολύνονται από την άνεση του φαγητού στο σπίτι, όλο και πιο συχνά, θα είναι σημαντικό για τα εστιατόρια να αξιοποιήσουν αυτήν την αγορά. Η ευκαιρία να συμπεριληφθούν οι πωλήσεις συσκευασμένων οινοπνευματωδών ποτών, όπως ένα μπουκάλι κρασί, μπύρα ή κοκτέιλ με παραγγελίες «to go» είναι μια εύκολη βελτίωση εσόδων και μια παραπάνω ευκολία επισκεπτών. Τα ξενοδοχεία θα συνεχίσουν να το επιδιώκουν όπου το επιτρέπουν οι κανονισμοί. Με το φαγητό στο σπίτι έρχεται η ευκαιρία να προσεγγίσετε τους επισκέπτες μέσω διαδικτυακών πλατφορμών παράδοσης. Τα ξενοδοχεία θα αναζητήσουν τρόπους για να διευκολύνουν τη διαδικασία συνδέοντας τις παραγγελίες μέσω διαδικτύου με μενού QR ή άλλες εφαρμογές για να εκμεταλλευτούν καλύτερα αυτήν την αναδυόμενη πηγή εσόδων.