Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έκθεσης Holiday Habits, που διενήργησε η ένωση Βρετανών ταξιδιωτικών πρακτόρων, ΑΒΤΑ, πάνω από το 1/3 (36%) των ατόμων που έκαναν κάποια ταξιδιωτική κράτηση το προηγούμενο έτος, την έκαναν μέσω κάποιου επαγγελματία!

Το ποσοστό είναι παρόμοιο με πέρυσι (38%).

Οι κύριοι λόγοι για τους οποίους στρέφονται σε έναν επαγγελματία για να κάνουν κράτηση είναι:

  • η ευκολία της κράτησης (58%)
  • η εξοικονόμηση χρόνου (51%) 
  • η αίσθηση εμπιστοσύνης (45%)

Οι ηλικιωμένοι επιλέγουν έναν πράκτορα λόγω της ευκολίας κράτησης, καθώς το 77% των ατόμων ηλικίας 75+ και το 73% των ατόμων ηλικίας 65+ αναφέρθηκαν σε αυτό το πλεονέκτημα.

Αντιθέτως, για τους νέους, 34 ετών και κάτω, και τις οικογένειες, ο κύριος λόγος για τη χρήση ενός ταξιδιωτικού επαγγελματία είναι η εξοικονόμηση χρόνου (54% και 56% αντίστοιχα).

Το 1/5 των ατόμων 25-34 ετών αισθάνεται επίσης ότι κάνει καλύτερες διακοπές, όταν κάνει κράτηση
μέσω ενός πράκτορα, περισσότερο από οποιοδήποτε άλλη ηλικιακή ομάδα.

Για τις οικογένειες με παιδιά άνω των πέντε ετών, ο χρόνος είναι σημαντικός και επιλέγουν έναν ταξιδιωτικό επαγγελματία γιατί τους εξοικονομεί χρόνο (59%).

Φέτος, για πρώτη φορά, η έρευνα ρώτησε τους ταξιδιώτες για το πως πείστηκαν να κλείσουν το ταξίδι τους με τον ταξιδιωτικό πράκτορα:

  • Το 40% έκανε κράτηση στο κατάστημα
  • Το 30% έκανε κράτηση στο διαδίκτυο
  • το 23% έκανε κράτηση από το τηλέφωνο

Μόνο το 7% δήλωσε ότι μίλησε σε έναν ταξιδιωτικό πράκτορα και στη συνέχεια έκανε κράτηση σε άλλη ταξιδιωτική εταιρεία ή οργάνωσε μόνος τις διακοπές του.

Συνεπώς 9 στους 10 πελάτες έκαναν κράτηση μετά από τη συζήτησή τους με έναν επαγγελματία!

 

Άρθρο από το Online Magazine:

Travel Agent