Κατάλογοι Μενού: Διαμόρφωση για να τον κάνεις να ξεχωρίζει
Ένας καλά σχεδιασμένος κατάλογος μενού είναι σημαντικό μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ κάθε εστιατορίου και της εντύπωσης που αφήνει στον πελάτη. Όταν δημιουργείται ένας κατάλογος μενού, πρέπει να έχετε κατά νου ότι πρέπει να αντικατοπτρίζει τη συνολική εικόνα και επωνυμία του εστιατορίου. Πως το καταφέρνουμε αυτό σε συνδυασμό με ένα αισθητικά όμορφο αποτέλεσμα;
Διαχωρισμός καταλόγου μενού σε ενότητες
Ο διαχωρισμός των καταλόγων μενού σε ενότητες είναι το πρωταρχικό βήμα για τη διευκόλυνση των πελατών στο να αναζητούν πιάτα και ροφήματα.
Για παράδειγμα, ένα εστιατόριο μπορεί να χωρίσει το τμήμα του κύριου πιάτου στον κατάλογο μενού σε ορεκτικά και σάντουιτς. Ή μπορεί να το χωρίσει περαιτέρω σε τμήματα βοείου κρέατος, κοτόπουλου, χοιρινού και θαλασσινών.
Όταν πρόκειται για τη δημιουργία ενοτήτων, είναι καλύτερο να είστε όσο το δυνατόν πιο συγκεκριμένοι, ώστε οι πελάτες σας να μπορούν εύκολα να βρουν κάτι που τους αρέσει.
Σε περίπτωση που παρέχετε και ροφήματα, αυτά θα πρέπει να μπουν στο τέλος του καταλόγου μενού του καταστήματός σας.
Μια έρευνα έδειξε πως τα επιδόρπια θα πρέπει να αναγράφονται σε ξεχωριστό κατάλογο μενού, καθώς όταν βρίσκονται στο ίδιο με τα κυρίως πιάτα, οι πιθανότητες ένα πελάτης να παραγγείλει γλυκό είναι λιγότερες.
Πόσες σελίδες πρέπει να είναι ο κατάλογος μενού;
Ο αριθμός των σελίδων στον κατάλογο μενού σας εξαρτάται από τον αριθμό προϊόντων που παρέχετε. Ωστόσο, ένα συνηθισμένο μενού έχει 2 – 3 σελίδες.
Εάν το κατάστημά σας είναι μοντέρνο ή έχει σύγχρονη αισθητική, μπορείτε να επιλέξετε μια μεγαλύτερη σελίδα ή ένα μοναδικό σχέδιο. Όσο λιγότερες σελίδες, τόσο το καλύτερο.
Tips για την εμφάνιση του καταλόγου μενού
Ένας κατάλογος είναι σημαντική εικόνα το μαγαζί σας και οι λεπτομέρειες είναι αυτές που κάνουν τη διαφορά.
- Διαλέξτε ένα χρωματικό σύνολο
Ανοιχτά χρώματα όπως κόκκινο, κίτρινο και πορτοκαλί δείχνουν να ανεβάζουν την όρεξη ενός πελάτη. Καλό είναι, επίσης, να ακολουθείτε τα χρώματα του μαγαζιού σας στον κατάλογο μενού.
- Χρησιμοποιείστε φωτογραφίες
Η χρήση φωτογραφιών καλής ανάλυσης στον κατάλογο μενού έχει αποδειχθεί ότι κινεί περισσότερο το ενδιαφέρον ενός πελάτη, καθώς έχει και εικόνα του τι είναι αυτό που θα παραγγείλει.
- Μικρές περιγραφές
Όσο μικρότερες οι περιγραφές, τόσο πιο εύκολο ο πελάτης να κατανοήσει το προϊόν και να δώσει σημασία σ’ αυτό.
Για Περισσότερες Πληροφορίες Website: menus.gr