Η kleesto, προσφέρει δωρεάν την πλατφόρμα διαχείριση κρατήσεων, εξοπλισμού, προσωπικού και καναλιών διανομής σε παρόχους τουριστικών δραστηριοτήτων. Με στόχο την υποστήριξη των μικρομεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων που, τώρα περισσότερο από ποτέ, χρειάζονται μια δυνατή ηλεκτρονική παρουσία και οργάνωση των operations τους η kleesto προτείνει την καλή οργάνωση και προετοιμασία για τις καλύτερες μέρες που θα έρθουν ξανά σύντομα.

Η υπηρεσία απευθύνεται σε παρόχους τουριστικών δραστηριοτήτων και εμπειριών όπως ημερήσιες και πολυήμερες εκδρομές, city tours, bike tours, outdoor activities, boat chartering, equipment rentals, transfer services, κ.α.

Συγκεκριμένα, μέσα από το kleesto, οι πάροχοι τουριστικών δραστηριοτήτων και εκδρομών απολαμβάνουν αποδοτικούς τρόπους διανομής των υπηρεσιών τους ηλεκτρονικά, ενώ μπορούν πιο εύκολα από ποτέ να “επικοινωνούν” τη διαθεσιμότητά τους με συνεργάτες, όπως ταξιδιωτικά γραφεία και ξενοδοχεία.

“Μέσα από τις υπηρεσίες του kleesto επιταχύνουμε και βελτιώσουμε καθημερινές διαδικασίες των tour operators, όπως τη διαχείριση των κρατήσεων, των αλλαγών ή ακυρωτικών σε πραγματικό χρόνο, την οργάνωση του εξοπλισμού και του προσωπικού τους, τον έλεγχο πληρωμών από πολλαπλά κανάλια, τις συνεργασίες τους και τις εμπορικές τους σχέσεις, το σχεδιασμό της διαδικτυακής τους παρουσίας και πολλά operations που μέχρι σήμερα έκαναν είτε στο χαρτί είτε με υπολογιστικά φύλλα.”

Όραμα της εταιρείας είναι να προσφέρει πολύτιμη τεχνογνωσία σε μικρές και μεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις ώστε να κάνουν το επόμενο βήμα αποκτώντας ελκυστική διαδικτυακή παρουσία και επεκτείνοντας τα κανάλια διανομής τους.

Όπως λέει και η ομάδα του kleesto… it’s simple!