Το Tripadvisor πραγματοποίησε έρευνα σε πάνω από 44.000 ταξιδιώτες και ξενοδόχους, την περίοδο 15 – 29 Οκτωβρίου 2015, και μας αποκαλύπτει τις 6 τάσεις που θα επηρεάσουν τα ταξίδια του 2016.

6 travel trends

1) Αναζήτηση νέων εμπειριών

Το 2016, οι ταξιδιώτες όλων των ηλικιών θα αναζητήσουν νέες εμπειρίες.

  • Σε παγκόσμιο επίπεδο, το 69% των ταξιδιωτών σχεδιάζει να δοκιμάσει κάτι νέο το 2016.
  • 1 στα 5 άτομα παγκοσμίως δήλωσε ότι θα πάει μία κρουαζιέρα για πρώτη φορά μέσα στο επόμενο έτος.
  • Αρκετοί ταξιδιώτες (17%) θα επιδιώξουν να ταξιδέψουν μόνος τους για πρώτη φορά το 2016, ενώ το 15% θα πάει για πρώτη φορά κάποιο ταξίδι περιπέτειας.

2) Διάθεση περισσότερων χρημάτων 

Οι ταξιδιώτες παγκοσμίως διατίθενται να ξοδέψουν περισσότερο το 2016, και όχι απλώς γιατί αυξήθηκε το κόστος.

  • 1 στους 3 ταξιδιώτες σχεδιάζει να δαπανήσει περισσότερα χρήματα σε ταξίδια το 2016, σε σχέση με το 2015.
  • Ανάμεσα σε εκείνους που σχεδιάζουν να αυξήσουν τον προϋπολογισμό του ταξιδιού τους, το 49% δήλωσε ότι θα το πράξει, επειδή εκείνοι ή οικογένειά τους το αξίζει.
  • Το 31% δήλωσε ότι θα δαπανήσει περισσότερα χρήματα σε ταξίδια γιατί είναι σημαντικό για την υγεία και την ευημερία του.

3) Επιλογή προορισμού με βάση τον πολιτισμό και ειδικές προσφορές

Οι ταξιδιώτες επιλέγουν προορισμούς για διάφορους λόγους, συμπεριλαμβανομένων και των ειδικών προσφορών σε καταλύματα.

  • Σε παγκόσμιο επίπεδο, το 47% των ταξιδιωτών έχει επισκεφθεί έναν προορισμό λόγω του πολιτισμού του και των ανθρώπων του.
  • 1 στους 5 ταξιδιώτες έχει επιλέξει έναν προορισμό, γιατί ένα ξενοδοχείο είχε μια ειδική προσφορά ή κάποιο πακέτο.
  • 1 στα 5 άτομα έχει επισκεφθεί έναν προορισμό, επειδή το είδε σε μια τηλεοπτική εκπομπή (TV tourism).

4) Διαδίκτυο και Κλιματισμός

Ανάμεσα στις ανέσεις, που οι ταξιδιώτες αναζητούν στη διαμονή τους, ξεχωρίζουν ο κλιματισμός και το WiFi.

  • Σε παγκόσμιο επίπεδο, το 63% των ταξιδιωτών, δήλωσε ότι ο κλιματισμός είναι must όταν επιλέγει ένα μέρος για να μείνει, και μάλιστα πιο σημαντικό από το πρωινό (40%) ή την ύπαρξη πισίνας (26%).
  • Το 46% δήλωσε ότι στο δωμάτιό του πρέπει απαραίτητα να υπάρχει δωρεάν WiFi.
  • Το 26% των ταξιδιωτών δήλωσε ότι είναι πρόθυμο να να πληρώσει επιπλέον για πιο γρήγορο WiFi.

5) Αύξηση των ξενοδοχειακών τιμών 

Πολλά καταλύματα σχεδιάζουν να αυξήσουν τις τιμές των δωματίων τους το επόμενο έτος, ενώ η πλειοψηφία των ξενοδόχων δηλώνουν αισιόδοξοι για τα έσοδα του 2016.

  • Σχεδόν οι μισοί από τους ξενοδόχους παγκοσμίως σχεδιάζουν να αυξήσουν τις τιμές των δωματίων το 2016 (47%). Τα περισσότερα καταλύματα αυξάνουν τις τιμές τους για να αντισταθμίσουν την αύξηση των εξόδων τους (65%). Κάποια καταλύματα αυξάνουν τις τιμές τους για να αντισταθμίσουν το κόστος της ανακαίνισης, που έκαναν πρόσφατα (37%), ενώ άλλα λόγω της αυξημένης ζήτησης (35%).
  • 3 στους 4 ιδιοκτήτες επιχειρήσεων είναι αισιόδοξοι για τα κέρδη του 2016, κυρίως λόγω των τοπικών εκδηλώσεων και συνεδρίων, που θα λάβουν χώρα το επόμενο έτος (65%).
  • 91% των ξενοδόχων θεωρούν τις άμεσες κρατήσεις σημείο κλειδί για το μέλλον της επιχείρησής τους.

6) Διαχείριση της online φήμης

Το 2016, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να παρακολουθούν συνεχώς τι λέει ο κόσμος γι ‘αυτούς στο διαδίκτυο.

  • Το 93% των ξενοδόχων, δήλωσε ότι οι ηλεκτρονικές κριτικές, είναι σημαντικές για το μέλλον της επιχείρησής.
  • Η διαχείριση της online φήμης (Online reputation management) αποτελεί τον μεγαλύτερο τομέα επενδύσεων για τους ιδιοκτήτες καταλυμάτων το 2016, με το 59% των επιχειρήσεων να επενδύουν περισσότερο στον τομέα, σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Δείτε εδώ ολόκληρη την έρευνα: www.tripadvisor.com