Στο ReviewPro διαβάζουμε τους τρόπους με τους οποίους ένα ξενοδοχείο μπορεί να εκμεταλλευτεί τους OTA (online travel agents) και να αυξήσει τις άμεσες κρατήσεις δωματίων.

Μέσα, λοιπόν, από τον οδηγό “Building a Winning OTA Strategy for Your Hotel” του site δίνονται tips για το πώς τα ξενοδοχεία μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις δυνατότητες των ΟΤΑ και να τους χρησιμοποιούν ως ένα Online μέσο για την προώθηση της επιχείρησής τους και να βρουν νέους πελάτες.

Πώς μπορούν τα ξενοδοχεία να κάνουν marketing μέσω των ΟΤΑ;

  1. Ξεκινήστε με σαφή στρατηγική

Καθορίστε συγκεκριμένους στόχους κρατήσεων που θέλετε να κατακτήσετε (όπως πόσες κρατήσεις επιθυμείτε μέσω του site σας, πόσες μέσω mobile συσκευών ή social media).

[Δείτε ακόμη: Πώς μπορούν τα ξενοδοχεία να πετύχουν περισσότερες άμεσες κρατήσεις;]

  1. Εκπαιδεύστε τους υπαλλήλους σας

Σιγουρευτείτε ότι οι υπάλληλοί σας και κυρίως αυτοί που εργάζονται στη reception γνωρίζουν όλες τις τιμές και τα πακέτα σας, αλλά και τη στρατηγική σας για άμεσες κρατήσεις. Είναι σημαντικό οι εργαζόμενοί σας, να γνωρίζουν πόσο σημαντικές είναι οι άμεσες κρατήσεις, όπου δεν υπάρχει προμήθεια όπως στις κρατήσεις από άλλα site. Μάλιστα, σκεφτείτε να προσφέρετε και bonus ανταμοιβές σε όσους καταφέρνουν να κάνουν αυτές τις άμεσες κρατήσεις, καθώς θα λειτουργήσει ως κίνητρο για τους υπαλλήλους σας.

  1. Δώστε κίνητρο στους πελάτες σας

Δώστε έναν καλό λόγο στους πελάτες σας να επιλέξουν την άμεση κράτηση στο ξενοδοχείο σας και όχι μέσω OTA. Ειδικά προνόμια, όπως Free wifi, πρωινό, πακέτα διαμονής με μειωμένες τιμές, parking, ευελιξία στις ώρες του check-in και του check-out είναι μόνο μερικές από τις προτάσεις που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ως δέλεαρ, μιας και μέσω ενός ΟΤΑ δεν θα έχουν αυτά τα προνόμια.

  1. Διαμορφώστε κατάλληλα το site σας

Το site σας και το σύστημα κρατήσεων, που διαθέτετε, παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στο να προσελκύσετε άμεσες κρατήσεις. Ένα περιβάλλον φιλικό προς το χρήστη, εύκολο στη χρήση, κατάλληλο για mobile συσκευές με εύκολο σύστημα κρατήσεων, επεξηγηματικό κείμενο, ακόμα και βίντεο, είναι απαραίτητα, για να κλείσουν οι ταξιδιώτες το δωμάτιό τους απευθείας σε εσάς.

[Δείτε ακόμη: Απογειώστε την επιχείρησή σας μέσω της ιστοσελίδας σας]

  1. Προσφέρετε μία εξαιρετική εμπειρία στους πελάτες σας

Το πιο σημαντικό, τελικά, είναι να προσφέρετε μία αξέχαστη εμπειρία διαμονής στους πελάτες σας. Ειδικά για τους πελάτες, που επέλεξαν την άμεση κράτηση, θέλετε να τους δείξετε ότι καλά έκαναν και σας εμπιστεύτηκαν, δημιουργώντας έτσι μία σχέση εμπιστοσύνης, ώστε και σε μελλοντικά ταξίδια των ίδιων ή των φίλων τους, να επιλέξουν και πάλι την άμεση κράτηση.