Marketing: Πώς θα επιβιώσει το εστιατόριό σου εν μέσω covid-19;
Καθώς οι περιπτώσεις COVID-19 έφτασαν στα υψηλότερα επίπεδα τον περασμένο μήνα, οι εξελισσόμενοι περιορισμοί στο φαγητό και οι περιορισμοί του προσωπικού παρουσίασαν τρομακτικά εμπόδια για τα εστιατόρια που αγωνίζονται να επιβιώσουν. Σύμφωνα με μια έκθεση του Γραφείου Στατιστικής Εργασίας των ΗΠΑ, η βιομηχανία εστιατορίων έχει επί του παρόντος ποσοστό ανεργίας 13,8%, με σχεδόν 17.400 θέσεις εργασίας σε εστιατόρια και μπαρ να χάνονται.
Ωστόσο, ενώ πολλές πτυχές της εμπειρίας φαγητού μπορεί να φαίνονται διαφορετικά, τα εστιατόρια μπορούν ακόμα να εξυπηρετήσουν το ταξίδι των πελατών, χρησιμοποιώντας βασικά συστατικά στο μάρκετινγκ, από τη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έως τις πλατφόρμες και τις τεχνολογίες παραγγελίας. Αυτοί οι τύποι επενδύσεων λειτουργούν για να ενισχύσουν την πίστη και την ικανοποίηση των πελατών, η οποία είναι η κινητήρια δύναμη για να επιβιώσουν τα εστιατόρια σε αυτές τις δύσκολες στιγμές.
Το διαδικτυακό ταξίδι του πελάτη επηρεάζει τις προσδοκίες και την ανάπτυξη
Η πανδημία μας ωθεί προς έναν πιο ψηφιοποιημένο κόσμο, οπότε το διαδικτυακό ταξίδι των πελατών πρέπει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των στρατηγικών επιβίωσης των εστιατορίων. Η φυσική ατμόσφαιρα μιας τραπεζαρίας εστιατορίου, καθώς και οι ανθρώπινες αλληλεπιδράσεις που συνοδεύουν αυτήν, πρέπει τώρα να μεταφραστούν στην οθόνη. Στην πλοήγηση αυτής της αλλαγής, είναι σημαντικό για τους πελάτες να αισθάνονται τις ανάγκες και τις προσδοκίες τους που ικανοποιούνται από τις προσπάθειες των εστιατορίων.
Υπάρχουν πολλά απλά, αλλά αποτελεσματικά μέτρα που τα εστιατόρια μπορούν να εφαρμόσουν για την επίτευξη αυτού του στόχου. Κατά την αξιολόγηση των ιστότοπων ή των εφαρμογών για κινητές συσκευές, οι ιδιοκτήτες εστιατορίων μπορούν να προσθέσουν στοιχεία όπως οπτικά μενού, εξατομικευμένους λογαριασμούς χρηστών, κωδικούς προσφοράς / κουπόνια και ευκαιρίες ανατροφοδότησης, για να παρέχουν στους νέους ή στους πελάτες που επιστρέφουν μια εμπειρία που δίνει προτεραιότητα στις ατομικές τους ανάγκες. Αυτοί οι τύποι προσπαθειών όχι μόνο μπορούν να βελτιώσουν το διαδικτυακό ταξίδι του πελάτη, αλλά και να αποδείξουν την αφοσίωση των πελατών.
Πηγή: totalfood.com