Marketing εστιατορίου: Πώς θα το κάνεις σωστά;
Το άνοιγμα ενός επιτυχημένου εστιατορίου μπορεί να είναι εξαιρετικά δύσκολο και πολλά εστιατόρια δεν επιβιώνουν ούτε καν το πρώτο έτος. Ωστόσο, όταν ένα εστιατόριο χτίζει μια σταθερή φήμη, μπορεί να είναι ένα κυριολεκτικά ορυχείο χρυσού που δημιουργεί ατελείωτες ευκαιρίες όπως franchises και τις πωλήσεις των προϊόντων. Αλλά πριν φτάσει το εστιατόριο σε αυτό το επίπεδο επιτυχίας, οι ιδιοκτήτες πρέπει να κυριαρχήσουν και να γίνουν δεξιοτέχνες στο marketing ενός εστιατορίου.
Το wikiHow παρουσιάζει τα βασικά βήματα που πρέπει κανείς να ακολουθήσει ώστε να γίνει έμπειρος στο marketing ενός εστιατορίου και να κάνει το καλύτερο δυνατό ώστε να επιτύχει η επιχείρηση.
- Καταχωρίστε, διεκδικείστε και εξασφαλίστε την μοναδική επωνυμία του εστιατορίου σας και ξεκινήστε έναν ιστότοπο. Ο στόχος όταν εμπορεύεστε ένα εστιατόριο είναι να οικοδομήσετε μια σχέση με τους δυνητικούς σας πελάτες. Ο ιστότοπός σας μπορεί να αρχίσει να χτίζει μια τέτοια σχέση πολύ πριν ανοίξετε τις πόρτες σας. Συμπεριλάβετε λεπτομέρειες σχετικά με την ιδέα σας, τον τύπο της κουζίνας, την ατμόσφαιρα, την τοποθεσία του εστιατορίου σας και, φυσικά, πληροφορίες επικοινωνίας, έτσι ώστε οι κρατήσεις να μπορούν να αρχίσουν να πραγματοποιούνται.
- Βεβαιωθείτε ότι έχετε τα βασικά εργαλεία marketing εστιατορίων στη θέση τους, όπως προγράμματα παραπομπής, κάρτες σχολίων, τραπεζικά πιστοποιητικά κ.λπ. Χρησιμοποιήστε ένα υπάρχον σύστημα μάρκετινγκ εστιατορίων εάν θέλετε ή μπορείτε να επιλέξετε να αναπτύξετε το δικό σας.
- Προσθέστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο πρόγραμμά σας. Τοποθεσίες όπως το Facebook και το Twitter έχουν φέρει τον κόσμο και τους ανθρώπους που μοιράζονται τα πάθη (όπως το φαγητό) μαζί. Συνδέστε τον ιστότοπό σας σε διάφορους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης και πάρετε όσο το δυνατόν περισσότερους φίλους για να διαδώσετε την επωνυμία σας. Μπορείτε επίσης να δημοσιεύσετε λεπτομέρειες σχετικά με το εστιατόριο σας, συμπεριλαμβανομένων των φωτογραφιών, των μενού και των ειδικών εκδηλώσεων.
- Παρέχετε εκπτωτικά κουπόνια στους τακτικούς σας επισκέπτες. Υπήρξε μια εποχή που τα εστιατόρια υψηλού επιπέδου θα απέφευγαν τα κουπόνια, αλλά όχι πια. Εξετάστε τη χρήση διαφορετικών τύπων κουπονιών, όπως κουπόνια επιστροφής, όπου ο πελάτης λαμβάνει μόνο το κουπόνι αφού πληρώσει για το λογαριασμό. Πρέπει να επιστρέψουν για άλλη μια επίσκεψη, για να πάρουν την έκπτωση ή το οποιοδήποτε άλλο δώρο.
- Υποστήριξη τοπικών εκθέσεων, φεστιβάλ και ερασιτεχνών. Πολλά εστιατόρια επιτυγχάνουν επειδή μια κοινότητα τους αγκαλιάζει ως μέλος της. Επομένως, βεβαιωθείτε ότι το εστιατόριό σας γίνεται μέρος του ιστού της κοινότητας. Εάν υπάρχει μια τοπική έκθεση, φεστιβάλ κλπ, νοικιάστε λίγο χώρο και προωθήστε τα κατάλληλα αντικείμενα από το μενού σας.
- Διανείμετε φυλλάδια και μενού στα γύρω γραφεία. Ο καθένας θέλει να φάει μεσημεριανό γεύμα και δείπνο και πολλοί άνθρωποι δεν έχουν χρόνο να ετοιμάσουν σπιτικά γεύματα. Βεβαιωθείτε ότι οι εργαζόμενοι που βρίσκονται κοντά στο εστιατόριό σας γνωρίζουν ότι μπορούν να πάνε στο εστιατόριό σας κατά τη διάρκεια ή μετά την ημέρα εργασίας τους για ένα γεύμα. Αν προσφέρετε υπηρεσία delivery, το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να ενημερώσετε τους γύρω σας με τα φυλλάδια και τα μενού σας.