Ζούμε στην εποχή της εικόνας και των social media, τα οποία και τα δύο συνοψίζονται στο Instagram. Στραφείτε, λοιπόν, στους χρήστες του διάσημου κοινωνικού μέσου δικτύωσης για να βρείτε επίδοξους πελάτες, και προσελκύστε τους millennial τουρίστες.

Marketing μέσω Instagram

Μπορεί να έχετε χιλιάδες followers στη σελίδα σας, αυτό όμως δε σημαίνει πώς θα έχετε και χιλιάδες κρατήσεις. Γι’ αυτό, λοιπόν, αντιμετωπίστε τη σελίδα σας ως ένα εργαλείο marketing.  Συνδέστε το λογαριασμό σας στο Instagram με τα υπόλοιπα προφίλ που διατηρείτε, όπως τη σελίδα σας στο Facebook, ανακατευθύνετε με λινκ τους followers σας στο επίσημο site του ξενοδοχείου και προωθείστε πακέτα διακοπών και προσφορών με έξυπνες ή ακόμα και χιουμοριστικές φωτογραφίες. [Δείτε ακόμη: You Like It, You Buy It: Κρατήσεις ξενοδοχείων μέσω Instagram]

Διαφημιστείτε μέσα από το Instagram

Όπως το Facebook, έτσι και το Instagram σας δίνει τη δυνατότητα να καταχωρήσετε επί πληρωμή διαφημίσεις. Μπορεί να είναι ένα έξοδο παραπάνω, αλλά σκεφτείτε πόσοι θα δουν τη διαφήμιση αυτή. Φωτογραφίες, μικρής διάρκειας βίντεο αλλά και ένα κολλάζ φωτογραφιών είναι οι επιλογές που δίνει το Instagram για τη δημιουργία της διαφήμισης και με τη βοήθεια του οδηγού που προσφέρεται, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα κοινό – στόχο, δηλαδή μπορείτε να ελέγξετε σε ποιες ομάδες χρηστών θα προβάλλεται η διαφήμιση.

Συνεργαστείτε με διάσημους Instagrammers και σελίδες

Μπορείτε να στραφείτε σε άτομα και σελίδες που έχουν ήδη αρκετούς followers στο Instagram και να διαφημίσετε μέσω αυτών το ξενοδοχείο σας. Κάνετε συνεργασίες, λοιπόν, με travel bloggers ή fashion bloggers, οι οποίοι θα σας εξασφαλίσουν την προβολή σε ένα ευρύτερο κοινό, καθώς -όπως θεωρείται- ασκούν επιρροή στα άτομα που τους ακολουθούν. Χρησιμοποιείστε το site Webstagram για να ψάξετε για τους top αυτούς λογαριασμούς αλλά και hashtags, δηλαδή λέξεις κλειδιά που θα σας οδηγήσουν σε αυτούς.

Διαγωνισμοί και δώρα μέσω μιας φωτογραφίας

Η φήμη στο Instagram αυξάνεται με τους followers, τα Likes και τα σχόλια. Ένας καλός τρόπος, λοιπόν, για να προσελκύσετε followers και να τραβήξετε την προσοχή, είναι να δώσετε κίνητρα και τι καλύτερο από ένα διαγωνισμό μέσω μίας φωτογραφίας στην σελίδα σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να προσφέρετε ένα διήμερο πακέτο διαμονής σε 2 άτομα μέσω κλήρωσης, αρκεί να κάνουν like στη φωτογραφία σας, να αφήσουν ένα σχόλιο ή να προωθήσουν την ίδια τη φωτογραφία. [Δείτε ακόμη: Πώς να οργανώσετε έναν πετυχημένο διαγωνισμό στα Social Media;]

Διαλέξτε τις φωτογραφίες που ανεβάζετε μία – μία

Εννοείται πως για να διατηρείτε έναν ωραίο λογαριασμό στο Instagram, που τραβάει το μάτι του ταξιδευτή, πρέπει οι φωτογραφίες που ανεβάζετε να είναι όμορφες, αληθινές και όχι παραπλανητικές και να τονίζουν τα πιο όμορφα σημεία του ξενοδοχείου σας. Αν δεν σας φτάνει η επεξεργασία και τα φίλτρα για να το πετύχετε, ή δεν έχετε τον απαραίτητο χρόνο, μπορείτε να συνεργαστείτε με φοιτητές φωτογραφίας, εργαστήρια καλών τεχνών της περιοχής σας, ακόμα και επαγγελματίες φωτογράφους για ένα καλαίσθητο και ιδιαίτερο αποτέλεσμα.

Χρησιμοποιείστε ΚΑΙ φωτογραφίες άλλων

Πέρα από τις δικές σας φωτογραφίες, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και τις φωτογραφίες των επισκεπτών σας , πάντα με την άδεια τους και αφού τους “αναφέρετε”, φυσικά. Μία παρέα που περνά καλά στο μπαρ του ξενοδοχείου, ρομαντικές φωτογραφίες από το τραπέζι ενός γάμου, που έγινε στο ξενοδοχείο σας ή βίντεο από το επαγγελματικό συνέδριο, που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο σας, είναι μερικά παραδειγματικά posts που μπορείτε να ανεβάσετε για να δείξετε όλες τις πλευρές του ξενοδοχείου σας. Δεν υπάρχει καλύτερη διαφήμιση από την εικόνα των πελατών σας που περνάνε καλά στο ξενοδοχείο σας!