Influencer Marketing & εστιατόρια 2021
Η πρόσφατη παγκόσμια πανδημία ανάγκασε τις επιχειρήσεις, συμπεριλαμβανομένων των εστιατορίων, να κλείσουν ή να προσαρμοστούν. Σχεδόν ένα ολόκληρο έτος στην πανδημία, τα πράγματα άρχισαν σταδιακά να αλλάζουν. Αλλά αυτό που παλιότερα δούλευε μπορεί να μην λειτουργεί στον νέο και αλλαγμένο κόσμο μετά τον Covid-19.
Influencer Marketing
Σύμφωνα με μια έκθεση αξιολόγησης μάρκετινγκ Influencer του 2019, περίπου το 92% των ερωτηθέντων πιστεύουν ότι το μάρκετινγκ influencer είναι μια αποτελεσματική μορφή μάρκετινγκ. Η επιλογή ενός Influencer για την επιχείρησή σας είναι σαν να επιλέγετε έναν συνεργάτη μάρκετινγκ. Επομένως, πρέπει να διασφαλίσετε ότι μοιράζεστε αμοιβαία ενδιαφέροντα και στόχους.
Δεδομένου ότι τα εστιατόρια λειτουργούν σε μια συγκεκριμένη περιοχή, οι μικροί και οι τοπικοί Influencer λειτουργούν εξαιρετικά καλά για αυτά. Αναζητήστε bloggers φαγητού που έχουν μεγάλη απήχηση σε κανάλια όπως το Instagram, όπου οι συναρπαστικές εικόνες της κουζίνας σας θα μπορούσαν να εμφανίζονται και να δουν οι άνθρωποι. Αυτοί οι bloggers τροφίμων μπορούν να έχουν μια αξιοπρεπή απήχηση 5.000 έως 25.000 followers που παίρνουν το λόγο τους για αυτό.
Η πανδημία έχει υποβάλλει ορισμένες δραστικές αλλαγές και προσαρμογές στη βιομηχανία εστιατορίων που θα κυριαρχήσουν από το 2021 και μετά. Αλλά οι προκλήσεις φέρνουν καινοτομίες. Πολλές από τις προαναφερόμενες πρακτικές μάρκετινγκ θα παραμείνουν στο σύστημα και θα αλλάξουν ριζικά τον τρόπο με τον οποίο τα εστιατόρια δραστηριοποιούνται στο μέλλον.