SEO marketing: Το 90% της επισκεψιμότητας του ξενοδοχείου σας είναι από τη Google
Εάν υπάρχει ένα πράγμα που μπορεί να περιπλέξει και να διαταράξει την διαδικασία κρατήσεων για ξενοδοχεία, είναι το συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο της μηχανής αναζήτησης.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι η πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης λαμβάνει περισσότερο από το 90% της συνολικής επισκεψιμότητας, για το ξενοδοχείο σας που βρίσκεται στο Google πρέπει να δώσετε προτεραιότητα στα βασικά στοιχεία του SEO. Η πρώτη σελίδα του Google είναι μια τέτοια ανταγωνιστική μάχη και το ξενοδοχείο σας πρέπει να κάνει τα πάντα για να είναι στα μάτια των πιθανών φιλοξενουμένων.
Με την Google να ενημερώνει συνεχώς τους αλγόριθμους και τη στρατηγική της, την κυκλοφορία που προέρχεται από πολλαπλές συσκευές και τις ασυνεπείς πρακτικές SEO από ταξιδιωτικούς ιστότοπους, είναι δύσκολο για τα ξενοδοχεία να αποκτήσουν μια σαφή εικόνα του τι δουλεύει και τι χρειάζεται να γίνει για να αυξηθεί η επισκεψιμότητα.
Δείτε έξι τρόπους, σύμφωνα με το siteminder.com, για να κρατήσετε την Google ευτυχισμένη:
- Σχεδιάστε αποτελεσματικά τις λέξεις-κλειδιά.
Αυτό απαιτεί να προσεγγίζετε το έργο από την πλευρά του επισκέπτη. Σκεφτείτε τι αναζητούν οι ταξιδιώτες στο Google κατά τον προγραμματισμό των ταξιδιών τους. - Δημιουργήστε έναν λογαριασμό στο Google My Business.
Το Google My Business είναι μια δωρεάν λίστα που βελτιστοποιεί όλες τις πληροφορίες του ξενοδοχείου σας στα σωστά πεδία και διευκολύνει τους ταξιδιώτες να αποκτήσουν τις λεπτομέρειες που θέλουν. Αυτό περιλαμβάνει τη διεύθυνση και τον αριθμό τηλεφώνου του ξενοδοχείου σας, τους γεωγραφικούς δείκτες Google, φωτογραφίες του ξενοδοχείου, σχόλια επισκεπτών και άλλες σχετικές πληροφορίες, όπως παροχές. - Εξετάστε τη χρήση των διαφημίσεων ξενοδοχείων με το Google Ads.
Αν και οι διαφημίσεις ξενοδοχείων Google είναι μια υπηρεσία με πληρωμή, είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος που επιτρέπει στους επισκέπτες να ξεκινήσουν αμέσως τη διαδικασία κράτησης. Το άλλο πλεονέκτημα είναι ότι θα πληρώσετε μόνο όταν η διαφήμισή σας πατηθεί με ένα κλικ ή γίνει μια κράτηση και θα εμφανιστεί μόνο όταν οι ταξιδιώτες αναζητούν κάτι που ανταποκρίνεται στις ιδιαιτερότητες της ιδιοκτησίας σας. - Παρακολουθήστε τη ζήτηση και τα δεδομένα αναζήτησης.
Το SEO δεν είναι μια στρατηγική που κάνουμε μια φορά και μετά την ξεχνάμε. Οι ξενοδόχοι πρέπει να βρίσκονται συνεχώς σε εγρήγορση για να εξασφαλίσουν ότι διατηρούν την κατάταξή τους. Παρακολουθώντας τις τάσεις αναζήτησης και ζήτησης για την πόλη σας, μπορείτε να λάβετε πιο έξυπνες αποφάσεις σχετικά με το περιεχόμενο στον ιστότοπό σας. - Αντιμετωπίστε το περιεχόμενο ως απαραίτητο.
Το υψηλής ποιότητας περιεχόμενο πάντα θα ευχαριστεί τους αλγορίθμους της Google και θα αυξήσει τις πιθανότητες μετατροπής των επισκεπτών του ιστότοπου σε κρατήσεις. Η διατήρηση ενός blog είναι ο καλύτερος τρόπος για να γίνει αυτό και να εξασφαλιστεί ότι το περιεχόμενό σας είναι πάντα φρέσκο. Εξετάστε τη δημοσίευση μιας ανάρτησης τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, την κοινή χρήση στις σελίδες κοινωνικών μέσων και την αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη βάση δεδομένων σας
Δεν υπάρχει γρήγορη λύση για τις ταξινομήσεις SEO και Google και υπάρχουν πολλές άλλες τακτικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πέρα από αυτές που αναφέρονται εδώ. Απαιτεί τακτική επαγρύπνηση και ενημέρωση εξ ονόματός σας για τη διατήρηση της κατάταξης Google.
Είναι σημαντικό να χρησιμοποιήσετε το Google Analytics για να συλλέξετε δεδομένα. Η ανάλυση είναι σημαντική για κάθε στρατηγική που εφαρμόζετε στο ξενοδοχείο σας. Λαμβάνοντας περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ποιος μπορεί να ψάχνει για ένα ξενοδοχείο όπως το δικό σας και τι περιεχόμενο τους ενδιαφέρει, μπορείτε πραγματικά να αρχίσετε να βελτιστοποιείτε κάθε πτυχή του ιστοτόπου σας.
Το Google Analytics μπορεί να βοηθήσει στα εξής:
- Αξιολόγηση του όγκου κίνησης των λέξεων-κλειδιών
- Μέτρηση προβολών σελίδας περιεχομένου
- Καταγράψτε από πού προέρχεται η κυκλοφορία
- Προσδιορίστε ποιες συσκευές χρησιμοποιούν οι επισκέπτες
- Κατανοήστε ποιες πηγές επισκεψιμότητας έχουν τα υψηλότερα ποσοστά μετατροπής σε κέρδος.