Hotel Digital Marketing: Η ανάγκη για επανασχεδιασμό του Marketing Plan
Πόσο σημαντικό είναι να ακολουθήσουμε ένα Hotel Digital Marketing Plan ειδικά σε συνθήκες αβέβαιου Οικονομικού κλίματος, μεγάλη αύξηση Πληθωρισμού μετά από πάρα πολλά χρόνια, Ψυχρού Πολέμου και Κορονοϊού;
Ναι, αλλά που θα με βοηθούσε αυτή η στρατηγική;
Ένα καλά σχεδιασμένο Marketing Plan , θα διασφαλίσει ότι θα είστε μπροστά στον ανταγωνισμό όταν θα αρχίσει η ανάκαμψη. Συζητήστε με μια digital marketing agency και τους συνεργάτες σας για να σχεδιάσετε την στρατηγική σας – θυμηθείτε ότι δεν είστε μόνοι σε αυτήν τη μάχη. Προσπαθήστε να αναλύσετε τουλάχιστον τρία εναλλακτικά σενάρια της πορείας της πανδημίας και της οικονομίας συνολικά, διεθνούς και εθνικής ( αισιόδοξο, μετριοπαθές και απαισιόδοξο ). Κρατήστε σε ψηφιακή μορφή τα σενάρια ώστε εύκολα να συμπληρώνονται από νέες ιδέες και νέ δεδομένα. Πχ σε ένα έγγραφο Word.
Ακόμα και εάν είχατε ένα καλά σχεδιασμένο Marketing Plan, είναι αναγκαίο υπό τίς παρούσες πρωτόγνωρες συνθήκες να ξανασχεδιαστεί.
Το Hotel Digital Marketing είναι μία ειδική κατηγορία Μάρκετινγκ.
Το Hotel Digital Marketing ( Μάρκετινγκ Ξενοδοχείου) αφορούσε πάντα την επικοινωνία και τη σύνδεση προκειμένου να προσελκύσει άτομα. Ωστόσο, σήμερα, είναι επιτακτική ανάγκη να υπερβούμε τις λέξεις και τις εικόνες. Για να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, τα ξενοδοχεία πρέπει να προσθέσουν «εμπειρία» στη στρατηγική μάρκετινγκ.
Προώθηση Ξενοδοχείου -Τρόποι προώθησης
Ένας καλός ιστότοπος ξενοδοχείου χρειάζεται πολλά περισσότερα από ένα καλό σχεδιασμό.
Ποιοί είναι οι τρόποι προωθησης ενός Ξενοδοχειου;
-
Search Engine Optimization (SEO)
Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης είναι ένας από τους πιο αποδοτικούς τρόπους απόκτησης νέων πελατών. Όταν γίνει σωστά, η στρατηγική SEO σας μπορεί να σας βοηθήσει σε αύξηση πωλήσεων, χωρίς να ξοδέψετε χρήματα.
-
Social Media
Ο ρόλος των κοινωνικών μέσων στην ψηφιακή στρατηγική μάρκετινγκ διαφέρει σημαντικά ανάλογα με την φύση της εταιρείας σας.
Μερικά από τα μεγαλύτερα λάθη στο digital μάρκετινγκ είναι η προσπάθεια εμφάνισης σε όλες τίς πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και η συνεχής δημοσίευση υλικού, ακόμα και όταν τα αποτελέσματα δεν είναι θετικά.
Να σημειωθεί φυσικά ότι ενώ η δημοσίευση περιεχομένου είναι δωρεάν, η παραγωγή του απαιτεί χρόνο και πόρους.
-
Email Marketing
Το email marketing είναι μια ψηφιακή στρατηγική μάρκετινγκ που βασίζεται στην αποστολή email και στην ανάπτυξη σχέσεων με δυνητικούς πελάτες (prospects) και υπάρχοντες πελάτες.
Μια αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ μέσω email μετατρέπει τούς δυνητικούς πελάτες σε πελάτες και μετατρέπει τους αγοραστές για πρώτη φορά σε επαναλαμβανόμενους πελάτες.
Το μεγάλο πλεονέκτημα του email marketing είναι ότι ολόκληρη τη διαδικασία μπορεί να είναι αυτοματοποιημένη.
-
Google Ads
Η πληρωμένη αναζήτηση στην Google Ads είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους ανάπτυξης της πλειονότητας των επιχειρήσεων.
Συνιστάται να συνεργαστείτε με μία Digital Marketing Agency όπως κάνουν όλες οι μεγάλες εταιρείες στον κόσμο.
Το digital μάρκετινγκ είναι ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, και απαιτεί συνεχείς δοκιμές και στο δημιουργικό κομμάτι και στην στρατηγική με A/B Tests και άλλες digital τεχνικές.
-
Social Media Ads
Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, δεν θα συνιστούσαμε να προσπαθείτε να είστε παρόντες σε κάθε πλατφόρμα. Πρέπει να επιλέξετε τις πλατφόρμες που λειτουργούν καλά για την επιχείρησή σας.
Ένα πρωταρχικό πλεονέκτημα των κοινωνικών μέσων είναι ότι σας δίνει την δυνατότητα να καθιερωθείτε ως ηγέτης στη βιομηχανία σας και ως προορισμός για έναν συγκεκριμένο τύπο αγαθών.
Σας επιτρέπει να μετράτε την αφοσίωσή, λαμβάνοντας υπόψη τα like, re-pin, retweets, thumbs up ή σχόλια ως επιτυχίες παράλληλα με δυνητικούς πελάτες ή απευθείας μετατροπές.
Οι μεγαλύτερες κατά σειρά προτεραιότητας διαφημίσεις στα κοινωνικά δίκτυα είναι η διαφήμιση στο facebook, η διαφήμιση στο instagram και η διαφήμιση στο pinterest.
-
Hotel Digital Marketing
Ένας εξαιρετικός ιστότοπος σε συνδυασμό με μια καλή στρατηγική μάρκετινγκ ξενοδοχείου (hotel digital marketing) μπορεί να αυξήσει τις απευθείας κρατήσεις μέσω διαδικτύου .
Το κοινό έχει πολύ μεγάλη σημασία στην προώθηση ενός Ξενοδοχειου και για να στοχεύσουμε σωστά την οποιαδήποτε διαφημιση ξενοδοχειου, πρέπει να γνωρίζουμε ποιοι είναι οι πελάτες μας.
Αναλύοντας τους πελάτες μας
Οι πελάτες μας ενδέχεται να μην είναι πλέον σίγουροι για την κράτηση, αλλά εξακολουθούν να εξετάζουν το ξενοδοχείο σας. Στην πραγματικότητα, είναι πιο προσεκτικοί από ποτέ.
- Περιοχή – Εθνικότητα
Από πού είναι οι επισκέπτες του ξενοδοχείου σας;
- Πόσο μακριά ταξιδεύουν για να φτάσουν στον προορισμό και το ξενοδοχείο σας;
- Είναι τοπικοί, περιφερειακοί, εθνικοί, διεθνείς;
- Εάν είναι διεθνείς, από ποια χώρα προέρχονται;
- Ποιες γλώσσες μιλούν;
- Γιατί μας επιλέγουν;
Γιατί οι πελάτες σας επιλέγουν το ξενοδοχείο σας για τη διαμονή τους;
- Εάν έρχονται για αναψυχή, τι είδους εμπειρίες αναζητούν;
- Ξεκούραση / χαλάρωση,
- Για εξάσκηση αθλημάτων-δραστηριοτήτων,
- Να μοιραστούν ποιοτικό χρόνο με τους φίλους η την οικογένειά τους.
- Ποιοι είναι- Δημογραφικά Στοιχεία;
Σε ποιο στάδιο της ζωής τους είναι;
- Νεαροί-Φοιτητές,
- Νεαρά ζευγάρια με ή χωρίς παιδιά,
- Οικογένειες,
- Ενεργητικοί ηλικιωμένοι-συνταξιούχοι.
Ποια είναι η αγοραστική τους δύναμη;
- Χαμηλού προϋπολογισμού,
- Άνεση,
- Υψηλού επιπέδου,
- Πολύ υψηλού επιπέδου.
- Μόνοι η με παρέα;
- Ταξιδεύουν μόνοι τους, σε ζευγάρια, μικρές ή μεγάλες ομάδες;
- Φίλοι- οικογένειες,
- Σύλλογοι.
Τώρα είναι η ώρα να αναβαθμίσετε το Digital Marketing Plan που έχετε, στοχεύοντας περισσότερο από ποτέ το συγκεκριμένο κοινό που θέλετε η πρέπει να στοχεύσετε.
Στο Hotel Digital Marketing επειδή ο κλάδος είναι πολύ ανταγωνιστικός υπάρχει η ανάγκη ενός εξαιρετικού Ιστότοπου, με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά:
- Μια υπέροχη μοναδική αρχική σελίδα
- Μοναδική γραμματοσειρά
- Εμφανείς παροτρύνσεις για δράση (Call to Action)
- Βιωματικός σχεδιασμός
- Οργανωμένη δομή
- Μινιμαλιστικός σχεδιασμός με UI Design
- Εκπληκτικές εικόνες και πλοήγηση
- Ποιοτική ενσωμάτωση βίντεο και κινούμενων σχεδίων
- Απλότητα και ευκολία
- Απλή, αλλά παράλληλα εξελιγμένη σχεδίαση
- Storytelling και μοναδική εμπειρία χρήστη
- Πλοήγηση και δομή ιστότοπου
ΠΗΓΗ: seotech.gr/hotel-digital-marketing