untitled-1

Η εικονική πραγματικότητα και τα βίντεο 360 μοιρών είναι οι πρώτοι υποψήφιοι της τεχνολογίας, που θα διαμορφώσουν τις ταξιδιωτικές εμπειρίες στο μέλλον, σύμφωνα με τη νέα έκθεση της Expedia:  “Οι διακοπές του μέλλοντος: Τι επιφυλάσσει το μέλλον για τον κόσμο των ταξιδιών”.

Σύμφωνα με την έκθεση, η εικονική πραγματικότητα μπορεί να αλλάξει ριζικά τα ταξίδια, καθώς οι πελάτες θα είναι σε θέση να επισκέπτονται εικονικά τους προορισμούς. Η έκθεση εξετάζει το πώς θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν η εικονική πραγματικότητα και τα βίντεο 360 μοιρών, για να δώσουν στους τουρίστες μια “γεύση” ενός προορισμού, πριν προχωρήσουν σε μια κράτηση. Εκτός από τα προφανή οφέλη -ενός τέτοιου εργαλείου marketing- στις πωλήσεις [Δείτε ακόμη: Η εικονική πραγματικότητα είναι το μέλλον στο τουριστικό marketing], οι νέες αυτές τεχνολογίες θα δώσουν τη δυνατότητα και σε εκείνους, που δεν μπορούσαν να ταξιδέψουν, για οικονομικούς ή άλλους λόγους, να γνωρίσουν νέους προορισμούς.

Επίσης, η Expedia προβλέπει ότι στο μέλλον το περιεχόμενο, που θα κοινοποιείται στα social media θα εξελιχθεί, από μια απλή εικόνα, σε πλούσια εμπειρία πολυμέσων 360 μοιρών.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα των δυνατοτήτων των νέων τεχνολογιών στο τουριστικό marketing, αποτελεί η ταξιδιωτική καμπάνια – με τίτλο «Πόσο μακριά» – του Τουριστικού Οργανισμού της Αυστραλίας και της Expedia, που είναι βίντεο 360 μοιρών: