Ενώ το marketing εστιατορίων είναι ζωτικής σημασίας για τη διοργάνωση γευμάτων, δεν είναι πάντα σαφές ποιες στρατηγικές λειτουργούν καλύτερα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πολλοί ιδιοκτήτες επιλέγουν να γίνουν δημιουργικοί με το μάρκετινγκ τους, εκμεταλλευόμενοι τα πάντα, από εκρήξεις πολλών mail έως ειδικές εκδηλώσεις.

marketing

Το fitsmallbusiness.com, επέλεξε εμπειρογνώμονες της βιομηχανίας εστιατορίων για να εξηγήσουν ποιοι τύποι marketing είναι οι καλύτεροι για τα εστιατόρια.

Εδώ είναι οι κορυφαίες 7 συμβουλές marketing εστιατορίων από τους ειδικούς:

  1. Δημιουργήστε ένα Loyalty Program. Ένα τέτοιο πρόγραμμα καρτών είναι ένα μεγάλο κίνητρο για τους πελάτες να επιστρέφουν συνεχώς στο εστιατόριο σας. Αντί για τις παραδοσιακές κάρτες εκτυπωμένου χαρτιού,η καλύτερη εναλλακτική είναι να τις παρέχετε ηλεκτρονικά στο κινητό τηλέφωνο ενός πελάτη.
  2. Εκδηλώσεις για τους Influencers. Διοργανώστε μια εκδήλωση στο μπαρ σας ειδικά για τους ντόπιους influencers. Προσφέρετε δωρεάν φαγητό και ποτά, μαζί με VIP εξυπηρέτηση κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, σε αντάλλαγμα για κάποιο story στο instagram κλπ ή αποκλειστικό περιεχόμενο στις δικές τους αναρτήσεις.
  3. Δημιουργήστε ένα ενδιαφέρον newsletter. Δημιουργήστε ένα εβδομαδιαίο newsletter δελτίο και ενθαρρύνετε τους ανθρώπους να εγγραφούν σε αυτό. Στη συνέχεια, μπορείτε να στείλετε τα newsletters σας για να βοηθήσετε στην προώθηση των προσφορών και των εκδηλώσεων. Μόλις δημιουργήσετε τη λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την κατάτμηση για να κάνετε προσφορές σε όσους βρίσκονται στη λίστα σας, ανάλογα με την περίσταση.
  4. Διοργανώστε διαγωνισμούς στα social media. Ένα παράδειγμα, είναι να προτείνετε στους πελάτες σας να δημοσιεύσουν στα social media μια φωτογραφία από το εστιατόριό σας και το κατάλληλο hashtag και tag, ώστε να μπορέσουν λάβουν μέρος στον διαγωνισμό και να κερδίσουν το δώρο της επιλογής σας.
  5. Εξετάστε το ενδεχόμενο δημιουργίας μιας εφαρμογής για κινητά. Η άνοδος των κατασκευαστών εφαρμογών για κινητά δίνει στα εστιατόρια τη δυνατότητα να δημιουργήσουν μια κινητή λύση χωρίς μεγάλο κόστος. Επιτρέπουν στους πελάτες σας να παραγγείλουν εύκολα, απευθείας από τα τηλέφωνά τους και να μειώνουν το κόστος λειτουργίας.
  6. Προστεθείτε στους καταλόγους των food apps. Επωφεληθείτε από το κύμα της τεχνολογίας των κινητών τηλεφώνων, συνεργαζόμενοι με food apps, για να βεβαιωθείτε ότι το εστιατόριο σας είναι καταχωρημένο. Η καταχώριση σε αυτές τις εφαρμογές τροφίμων διασφαλίζει ότι δεν θα χάσετε πιθανούς πελάτες όταν ψάχνουν για το εστιατόριο σας.
  7. Χρησιμοποιήστε το βίντεο για να προβάλετε το εστιατόριο σας. Τα βίντεο πρέπει σίγουρα να αποτελούν μέρος του σχεδίου marketing των κοινωνικών μέσων του εστιατορίου σας. Είναι ένα εξαιρετικό μέσο όχι μόνο να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο και να “πουλήσετε” καλύτερα το εστιατόριό σας, αλλά και να δημιουργήσετε μια αίσθηση εμπειρίας του χώρου.

Το marketing στο εστιατόριο είναι δύσκολο, καθώς εξαρτάται από την ιδέα του εστιατορίου σας, το κοινό-στόχο και τους επιχειρηματικούς σας στόχους. Ωστόσο, μερικοί από τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να προωθήσετε επιτυχώς την επιχείρησή σας είναι να δημιουργήσετε ένα πρόγραμμα αφοσίωσης, να εκμεταλλευτείτε τους influencers, να προβάλλετε διαφημίσεις στο Facebook, να χρησιμοποιήσετε το μάρκετινγκ κειμένου, να δημοσιεύσετε στο Instagram και να φιλοξενήσετε μοναδικά δρώμενα. Αν διαθέτετε ένα εστιατόριο με επιτυχία, θα δείτε αυξήσεις σε νέους πελάτες, πιο θετικές κριτικές και περισσότερους πελάτες που επιστρέφουν.

Άρθρο από το Online Magazine:

CABARE