Στον κλάδο της φιλοξενίας, η αύξηση των κρατήσεων ξενοδοχείων έχει εξελιχθεί από έναν επιχειρηματικό στόχο σε μια εκλεπτυσμένη μορφή τέχνης. Οι επισκέπτες κλείνουν ραντεβού στο σπα επειδή απολαμβάνουν τις διακοπές. Και το προσωπικό σας κάνει ό, τι μπορεί για να κάνει αυτά τα αναζωογονητικά πράγματα να αξίζουν πλήρως την τιμή τους.

Όμως, στον κόσμο των online κρατήσεων και του ψηφιακού μάρκετινγκ, οι προσπάθειές σας θα πρέπει να ξεπεράσουν τα όρια της ιδιοκτησίας σας. Αυτές τις μέρες, οι ταξιδιώτες σχεδιάζουν συχνά ολόκληρες τις διακοπές τους εκ των προτέρων με online κρατήσεις και απόλυτο προϋπολογισμό. Πώς, λοιπόν, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την τακτική ψηφιακού μάρκετινγκ για να ενθαρρύνετε τους καλεσμένους σας να αναβαθμιστούν πριν και ακόμη και κατά τη διάρκεια της διαμονής τους;

Δημιουργήστε μια λίστα μπόνους

Το πρώτο βήμα είναι να διαμορφώσετε μια τυποποιημένη λίστα αναβαθμίσεων κράτησης για τους επισκέπτες. Στην πραγματικότητα, υπάρχουν χιλιάδες μοναδικά πράγματα που θα κάνατε για έναν επισκέπτη (και θα τον χρεώσετε) εάν σας ζητηθεί. Το κλειδί εδώ είναι να φτιάξετε ένα «μενού», το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ως οδηγό στρατηγικής και να το προσφέρετε σε επισκέπτες που θέλουν να ανανεωθούν. Στο ψηφιακό μάρκετινγκ, μια λίστα υπηρεσιών είναι πιο ισχυρή από την πρόταση ότι οι επισκέπτες μπορούν να έχουν τα πάντα. Στο διαδίκτυο, όλοι κοιτάζουν πρώτα το μενού.

Προσφέρετε μπόνους ενώ οι επισκέπτες κάνουν κράτηση

Ο πρώτος τρόπος για να χρησιμοποιήσετε αυτά τα μπόνους upsell είναι μέσω του διαδικτυακού περιβάλλοντος κράτησης. Αφού ο επισκέπτης έχει επιλέξει το δωμάτιο που θέλει, προσφέρετε ένα αναπτυσσόμενο μενού επιλογών. Θέλουν μερικά επιπλέον μαξιλάρια εφοδιασμένα πριν φτάσουν; Ένα παγωμένο μπουκάλι σαμπάνιας που περιμένει στο δωμάτιο;

Προσφορές κρατήσεων με πλήρη πακέτα

Η επόμενη επιλογή είναι τα ολοκληρωμένα πακέτα διακοπών. Εάν μπορείτε να φτιάξετε ένα πακέτο αρκετά καλό, οι επισκέπτες θα πληρώσουν για την προσφορά all-in-one και θα πληρώσουν περισσότερα από ό, τι κανονικά αν κάνουν κράτηση για κάθε δραστηριότητα και πολυτέλεια.

Αποστολή προσφορών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου «Αναβάθμιση της κράτησής σας»

Ένας άλλος εξαιρετικός ψηφιακός τρόπος για να αναβαθμίσετε τους επισκέπτες σας είναι να στοχεύσετε επισκέπτες που έχουν ολοκληρώσει την κράτησή τους, αλλά το ταξίδι τους δεν έχει ξεκινήσει ακόμα. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, πιθανότατα ερευνούσαν περισσότερα πράγματα να κάνουν και ενθουσιάστηκαν (ή πιθανώς ανησυχούν) για το ταξίδι τους. Αυτή είναι η τέλεια στιγμή για να στείλετε ένα email που προσφέρει μερικές βασικές αναβαθμίσεις στην υπάρχουσα κράτησή τους.

Αναβαθμίστε τους επισκέπτες κατά τη διάρκεια της διαμονής τους

Τέλος, μην ξεχνάτε ποτέ ότι οι επισκέπτες είναι συχνά πιο εύκολο να αναβαθμιστούν όταν βρίσκονται στο δρόμο για να απολαύσουν τις διακοπές τους.

Πηγή: tippnews.com