5 λόγοι που το ξενοδοχείο σας πρέπει να αποκτήσει ενεργό blog
Είναι σχεδόν απίθανο οι επισκέπτες σας να επισκεφθούν τον ιστότοπο του ξενοδοχείου σας πριν από το ταξίδι τους.
Ωστόσο στην περίπτωση που το κάνουν είναι το site ενημερωτικό και ελκυστικό; Δίνει φωνή στη μάρκα του ξενοδοχείου σας; Ενισχύει την κατάταξη του ακινήτου σας στην αναζήτηση στο διαδίκτυο; Αυτά είναι μόνο μερικά από τα οφέλη της δημιουργίας ενός ενεργού blog.
Ναι, είναι δέσμευση χρόνου και πόρων, αλλά αξίζει τον κόπο.
1. Έχετε μια ιστορία να πείτε
Αυτό σημαίνει ότι έχετε ιστορίες για κοινή χρήση που κάνουν την ιδιοκτησία σας, το εστιατόριο του ξενοδοχείου, τις ανέσεις και τον γύρω προορισμό μοναδικό και ενδιαφέροντα.
Ωστόσο, το ιστολόγιό σας μπορεί να ενσωματώνει επίσης πληροφορίες για τοπικές εκδηλώσεις, νέα εστιατόρια στην πόλη, πακέτα διακοπών και ακόμη και θέσεις εργασίας.
2. Θέλετε να προσεγγίσετε νέους επισκέπτες
Ένα συχνά ανανεωμένο και καλογραμμένο ιστολόγιο μπορεί να φέρει πιθανούς επισκέπτες στον ιστότοπό σας βελτιώνοντας την κατάταξη του ξενοδοχείου σας στις μηχανές αναζήτησης, οι οποίες δίνουν μεγαλύτερη αξία στο δυναμικό και φρέσκο περιεχόμενο.
Ενσωματώστε το ιστολόγιο στον κύριο ιστότοπό σας και όχι ως ξεχωριστό τομέα ιστού, ώστε να είναι πιο εύκολο να βρεθεί.
Όταν γράφετε αναρτήσεις με γνώμονα τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) και χρησιμοποιείτε λέξεις-κλειδιά σε επικεφαλίδες και κυρίως κείμενο, μπορείτε, ακόμη, να τα ανακαλύψετε από πιθανούς επισκέπτες με συγκεκριμένα ενδιαφέροντα – όπως άτομα που λατρεύουν το μαγείρεμα, την κηπουρική ή την εσωτερική διακόσμηση.
3. Έχετε μια αυξανόμενη παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Μπορείτε να αποκτήσετε περισσότερη δύναμη στο μάρκετινγκ από κάθε νέα ανάρτηση προωθώντας την σε άλλους ιστότοπους κοινωνικών μέσων δικτύωσης. Συνίσταται η χρήση κάθε διαθέσιμης ψηφιακής οδού για την προώθηση του ιστολογίου σας. Μιλήστε για αυτό παντού, και ειδικά στο Διαδίκτυο, μέσω της αρχικής σελίδας σας και στα κανάλια κοινωνικών μέσων.
4. Έχετε μια πολυεπίπεδη στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου
Ένα blog συμπληρώνει τη συνολική στρατηγική σας, εάν επαναχρησιμοποιήσετε στρατηγικά το περιεχόμενο. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αποσπάσματα στο ενημερωτικό δελτίο email σας, στο Facebook και σε δημοσιεύσεις Twitter. Μπορείτε να οδηγήσετε τους αναγνώστες από το ιστολόγιο σε έναν διαγωνισμό που εκτελείτε στο Facebook ή το αντίστροφο.
Όλες αυτές οι ενέργειες, πρέπει να σημειωθεί, προσφέρουν μετρήσιμη απόδοση της επένδυσης. Μπορείτε να μετρήσετε τις προβολές σελίδων του ιστολογίου, να παρακολουθήσετε την επισκεψιμότητα από το ιστολόγιο προς άλλες σελίδες στον ιστότοπό σας και να υπολογίσετε πόσες φορές γίνεται κοινή χρήση ή αναδημοσίευση μιας ανάρτησης.
5. Θέλετε να αντιδράσετε γρήγορα στις ταξιδιωτικές τάσεις
Ένα blog μπορεί να προσαρμοστεί γρήγορα σε απάντηση στις νέες ταξιδιωτικές τάσεις. Έχετε σπα; Ξεκινήστε να μιλάτε για το πώς οι καλεσμένοι σας που παρακολουθούν τις τάσεις της εποχής μπορούν να συμμετάσχουν σε εκπαιδευτικές συνεδρίες διαλογισμού κλπ.
Μπορούν να αλλάξουν τα σχέδια του ιστολογίου, να εισαχθούν νέοι συγγραφείς με νέες φωνές και νέοι τύποι περιεχομένου να ενσωματωθούν γρήγορα, ειδικά σε σύγκριση με την ενημέρωση φυλλαδίων και διαφημιστικών εκστρατειών.
Είναι σημαντικό να προσέχετε 2 πράγματα όταν αποφασίζετε να δημιουργήσετε ένα ιστολόγιο.
- Οι σπάνιες αναρτήσεις δεν βελτιώνουν την κατάταξη του ιστότοπού σας, όπως το φρέσκο και συχνό περιεχόμενο. Αντικατοπτρίζει επίσης άσχημα την επιχείρησή σας
- Πρέπει να τραβήξετε τα μάτια στο ιστολόγιο αναφέροντας και συνδέοντάς το στη σελίδα σας στο Facebook, τη ροή Twitter και το ενημερωτικό δελτίο μέσω email.
Πηγή: www.siteminder.com