istoselidesxenodoxeion.gr*

Εάν επιθυμείτε φέτος να αυξήσετε τα κέρδη σας, η ύπαρξη μιας ισχυρής στρατηγικής digital marketing, ειδικά σχεδιασμένης για το κατάλυμά σας, είναι ο τρόπος για να τα καταφέρετε. Το ψηφιακό μάρκετινγκ μπορεί να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε επισκέπτες από όλο τον κόσμο και να αυξήσετε τις κρατήσεις σας σε σύντομο χρονικό διάστημα. Οι περισσότερες τουριστικές επιχειρήσεις από τον πρώτο κιόλας μήνα του χρόνου, δημιουργούν τη στρατηγική της χρονιάς και ξεκινούν να την εφαρμόζουν.
Εσείς, ποιες πρακτικές μάρκετινγκ αξίζει να εφαρμόσετε για να κερδίσετε την προτίμηση των ταξιδιωτών;

Βήμα 1: Βελτίωση της σελίδας σας στο Google MyBusiness
Ουσιαστικά, με την καταχώρηση του καταλύματός σας στο Google MyBusiness, αποκτήσατε μια μίνι ηλεκτρονική σελίδα με όλα τα απαραίτητα στοιχεία της επιχείρησής σας. Συχνά, πριν κάνουν μια κράτηση, οι επισκέπτες αναζητούν το κατάλυμα στη Google. Όταν μια επιχείρηση εγγραφεί στο Google ΜyBusiness τότε ο πελάτης θα μπορεί να δει: φωτογραφίες με τις εγκαταστάσεις, αξιολογήσεις – κριτικές από προηγούμενους επισκέπτες, μια λίστα με τις έξτρα υπηρεσίες που προφέρεται, διεύθυνση, ώρες λειτουργίας ακόμα και μια λίστα με συχνές ερωτοαπαντήσεις.Η απόκτηση ενός ολοκληρωμένου και ορθώς ενημερωμένου GoogleMyBusiness προφίλ με καλές φωτογραφίες, πολλές θετικές κριτικές και όλες τις πληροφορίες που ψάχνουν οι επισκέπτες σας είναι απαραίτητη για κάθε ξενοδοχείο. Ένα καλό Google MyBusiness προφίλ μπορεί να σας ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό στο μυαλό του καταναλωτή την κρίσιμη στιγμή της επιλογής καταλύματος.

Βήμα 2: Δημιουργία ελκυστικής ιστοσελίδας
Η δημιουργία μιας σύγχρονης ιστοσελίδας είναι το επόμενο βήμα σε μια επιτυχημένη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ. Πλέον, οι περισσότερες ελληνικές επιχειρήσεις που στοχεύουν τον τουρισμό έχουν μοντέρνες ιστοσελίδες, με εντυπωσιακά γραφικά και ελκυστικές εικόνες. Για να ξεχωρίσετε δεν αρκεί ένας ιστότοπος με μερικές φωτογραφίες χαμηλής ή μέτριας ποιότητας και λίγες γραμμές κειμένου. Μία ξενοδοχειακή ιστοσελίδα πρέπει να παρουσιάζει τις ανέσεις που παρέχει, την τοποθεσία του ξενοδοχείου, τα δωμάτιά, τις έξτρα υπηρεσίες κλπ. με τέτοιον τρόπο ώστε να πείθει πως είναι η καλύτερη επιλογή για τον επισκέπτη. Όσο καλή στρατηγική μάρκετινγκ και να έχετε και όσα χρήματα και να ξοδεύεται σε διαφήμιση, χωρίς μια σύγχρονη και εντυπωσιακή ιστοσελίδα δεν πρόκειται δείτε τις πωλήσεις σας να εκτοξεύονται!

Βήμα 3: Αυξήστε τις κρατήσεις επενδύοντας στο SΕΟ (Search Engine Optimization)
Ακόμα κι αν έχετε μια επαγγελματική ιστοσελίδα με σύγχρονο σύστημα κρατήσεων και channel manager, αυτό δεν αρκεί από μόνο του για να έχετε πολλές κρατήσεις. Για να δείτε διαφορά στον αριθμό των επισκέψεων στο site σας και κατ’ επέκταση έσοδά σας πρέπει να επενδύσετε στην προώθηση με SEO. Το SEO είναι η εργασίες που γίνονται στο περιεχόμενο και στον κώδικα της ιστοσελίδας και την βοηθούν να βγαίνει ψηλά στις μηχανές αναζήτησης για δεκάδες keywords. Πρέπει να εμφανίζεστε ψηλά στις αναζητήσεις που αφορούν την περιοχή σας και τις υπηρεσίες σας. Κάντε μια έρευνα για να εντοπίσετε τι αναζητάει ο κόσμος όταν ψάχνει επιχειρήσεις σαν την δικιά σας. Μετά πρέπει να δημιουργήσετε το ανάλογο περιεχόμενο στην ιστοσελίδα σας που ανταποκρίνεται στα keywords που ψάχνει το κοινό σας, ώστε η Google να βαθμολογεί το site σας θετικά. Πρέπει ακόμη να γίνουν εργασίες ώστε η ιστοσελίδα να είναι λειτουργική, ασφαλής, γρήγορη και mobile friendly που θα βοηθήσουν ακόμα περισσότερο στο να βγαίνει στα πρώτα αποτελέσματα της Google

Πηγή: istoselidesxenodoxeion.gr